سلام گلم نمیدونم از چیه،ولی اصلا سعی کن زیاد باهاش ور نری
بعد تونستی حتما ب دکترت بگو
نه اصلا تحریک نشده شاید سوتینم تنگ بوده فشار اومده
سلام ترشح طبیعیه و اکثریت دارن ولی اینکه میگی بوی بد میده امکان عفونت شاید باشه یه چکاب برو
سلام اینکه بو میده چون بوی شیر اغوزه..چربه و توهم ک عرق میکنی قاطی میشه..منم موقع دخترم اینطور میشدم
ترشح از سینه منم دارم دیگ
سلام ترشحات سینه در بارداری طبیعی است نگران نباشید اگر خوناب است باید پیگیری کنید