برودکترعزیزم امون ادمومیبره خوب یه هفته هم تحمل کردی
سلام عزیزم من پوماد میرتولئا گرفتم بزن تونت میگن خیلی خوبه
دیشب زدم الان بهترم
هر ۱۲ ساعت یه اپلیکاتور
پوماد لکورکس هم عالیه
گیاهی هستن این پومادا هیچ ضرری ندارن
قرص فلوکونازول هم واسه خارش زود جواب میده هر سه روزیبار یکی
سلام عزیزم
گل بابونه بگیر با آب بجوشون از صافی رد کن بزار کنار خنک که شد بزار تو بطری یا آفتابه هر چیزی..
روزی دو سه بار خودتو باهاش بشور
پماد کلوتریمازول باز خیلی خوبه
هر شب قبل از خواب با اپیلیکاتور بفرس تو ..
منم خارش شدید همراه با درد داشتم ، داشتم دیوونه میشدم😬اینارو استفاده کردم الان خداروشکر خوب شدم..
راه درمان خانگی سرکه سیب بریزتواب بشین توش یادنمک دریابااب قاطی کن هرزوزچندباربشین توش
منم دیگه کلافه شدم😥
خارش وحشتناک
ترشح😖
بد دردیه
عفونت داری پماد کلوتریمازول استفاده کن و قرص مترونیدازول
سلام عزیزم خوبی پماد کلتریمازول بزن ولی حتما برا واژینال برو دکتر وگرنه توعید اذیتت میکنه و همه جا هم بسته هست
سلام سه روز. پماد کلوتریمازول بزنید اگر بهتر نشد به پزشک م مراجعه کنید