سلام به همه . من پسرم پنج ماهه هستش . یک و نیم الی دوساعت یکبار شیر میخوره اونم دوخط . دوخط شیر خشک همه میگن کمه چیکار کنم زیاد تر بخوره . مولتی ویتامین هم بالا میاره .
سلام مولتی ویتامین را طعم دار بخرید ، در این سن معمولا ، چهار یا پنج شیشۀ ۱۸۰ تا ۲۴۰ سیسی شیرخشک نیاز است ، اما باز میگم بهتره شیر دادن طبق تقاضا و خواست نوزاد باشه هر مقدار که خواست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.