سلام به همگی
من ۳روز هست زایمان کردم و دخترم از همون روز اول سینه ام گرفت و خوب مک زد ولی الان حس می کنم شیرم براش کمه و سیر نمیشه گاهی نوک سینه ام فشار می دم هیچی ازش در نمی یاد چیکار کنم شیرم زیاد بشه.دخترم تایم زیادی میک می زنه ولی بعد از آروغ زدن دوباره دهنش باز می کنه و گریه می کنه گشنه اش هست
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



606
1399/12/25







