از دیشب حرکات جنین رو حس نکردم فرستادن سونو اورژانسی گفتن همه چی خوبه پس چرا حرکاتشو حس نمیکردم؟؟
ی سوال دیگه اینکه BPD و HC یک هفته بیشتره مشکلی نداره؟؟ اگه زیاد باشه علتش چیه؟
وزنش هم نرماله؟
ی سوال دیگم داشتم من تقریبا یک هفته پیش آزمایش دیابت بارداری و U/C دادم و دفع پروتئین منفی بود. فشارمم همیشه ۱۰ و ۱۱ و نرماله امروز بهداشت بودم گفتن وزنت ناگهانی بالا رفته( پرخوری هم نکردم ) و باید ارجاع داده بشی بیمارستان واسه آزمایش مسمومیت بارداری مگه این آزمایش همون دفع پروتئین نیست؟؟ اخه تازه انجام دادم بازم لازمه دوباره انجام بشه؟ و اینکه صبحا که بیدار میشم صورتم و پاهام ورم داره جدیدا و بعدخوب میشم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



686
1399/12/25






