سلام من قبلا سقط جنین انجام دادم که نزدیک یک سانت بقایا مونده بود،دکتر گفتن با پریودی بعدیت دفع میشه بعد از پریودیت سونو انجام بده،من ۳ ام اسفند ماه پریود شدم،نزدیک ده،یازده روز از خونریزی شدید به خونریزی کم و بعد لکه بینی داشتم و بعد از اون پاک شدم و تقریبا ۱۰ روزی هم هست که پاک شدم،تو این مدت به دلابلی نتونستم برم سونو که امروز سونو رو انجام دادم و مایع آزاد کلدوساک خلفی ۳cc در سونوم دیده شده،خیلی نگرانم،لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1161
1399/12/24




