دکتر اوما و دوستان من جواب سلفری رو گرفتم و خداروشکر سالمه و گفتن پسر .الان شنیدم احتمال خطا در تعیین جنسیت داره و ربط به درصد فتال فروکشن داره جواب رو میفرستم ببنید جنسیت چقد قطعیه؟؟
0
1399/12/23
سوال کننده

0
1399/12/23
Nafas
سلفری دیگ دقیقه
0
1399/12/23
سوال کننده
به همه اعلام کردیم الان اینو شنیدم ترسیدم من فک میکردم قطعیه قطعیه
0
1399/12/23
سوال کننده

1
1399/12/23
mahsa panahi
سلفری یگه xx یا xy میگه محاله اشتباه بشه
1
1399/12/23
طیبه مامان آریان💙 .
مبارک باشه خداراشکر سالمه.عزیزم سلفری اشتباه نمیکنه
1
1399/12/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
کاملا قطعیه.
فتال فرکشن بالای ۹
خیالت راحت گل پسرت سالمه💙💙😍
فتال فرکشن بالای ۹
خیالت راحت گل پسرت سالمه💙💙😍
1
1399/12/23
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اونکه قطعی نیس فتال فرکشن زیر ۴ غزل جان .
ک کلا شک توشه هم سلامت هم جنسیت .
اما مال ما ک بالای ۴ هست قطعیه خیالت راحت
ک کلا شک توشه هم سلامت هم جنسیت .
اما مال ما ک بالای ۴ هست قطعیه خیالت راحت
2
1399/12/23
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه گل پسرت سالمه😍
1
1399/12/23
Noshin ♥
منم انجام دادم سلفری گفت پسره
1
1399/12/23
Afsaneh 🐼
خداروشکر مبارکت باشه 🌹
0
1399/12/23
سوال کننده
ممنون بچه ها جواب دادید خیالم راحت شد
0
1399/12/24
mina kat
عزیزم من فتال فرکشن ۳.۹۵ بود ولی فرستاده بودم خارج کشور.و با مسئول آزمایشگاه صحبت کردم گفتن انقد این آزمایشگاه مجهزه که میتونه ۳ به بالا رو تشخیص بده
0
1399/12/24
mina kat
و علاوه بر ۳ تا کروموزم همه کروموزومای بچه رو بررسی کرده بود.و جنسیت پسر بود و خدا رو شکر سالم.و درست هم بود.
0
1399/12/24
سوال کننده
خداروشکر خدا برات حفظش کنه
0
1399/12/24
mina kat
مرسی گلم
0
1399/12/24
سوال کننده
پس یعنی منم مطمئن باشم اخه نی نی سایت یه سری ها زده بودن اشتباه شده شک کردم
1
1399/12/24
tandis rezaee
گلم مطمینه شک نکن
0
1399/12/24
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/12/24
سوال کننده
دکتر اوما چرا جواب نمیده 🤨🤨🤨
0
1399/12/24
سوال کننده
اول این تاپیک که من زدم دکتر اوماااا .باید التماس کنیم بیاد جواب بده
0
1399/12/24
فاطیما احمدی
🤭🤭🤭
0
1399/12/24
سوال کننده
والاااا
0
1399/12/24
سوال کننده
هر دفعه تاپیک میزنم جواب نمیده
0
1399/12/25
پزشک اوما
سلام فتال فرکشن روی کیفیت جوابدهی اثر گذار است نه جنسیت ، من فتال فرکشن رو پیدا نکردم
0
1399/12/25
سوال کننده
عکس رو فرستادم
0
1399/12/25
سوال کننده
عددش ۹.۶۸ هست
0
1399/12/25
سوال کننده
سوال من اینه احتمال خطا در تعیین جنسیت سلفری هست؟؟
0
1399/12/25
پزشک اوما
عدد فتال فرکشنال بالای ۴ خوب است و موردی ندارد و تعیین جنسیت هم در سل فری قطعی است
1
1399/12/25
سوال کننده
ممنون که جواب دادید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- هزینه ی ازمایش سلفری چقدر است ؟
- بچه ها میشه ی لحظه بیاید
- مقدار بتا در غربالگری اول
- جواب ازمایش سلفری گرفتم
- سلام بچها لطفا اگ اطلاعاتی راجب سلفری دارین یا آمنیوسنتز بیایید جوابمو بدید
- سلام پزشک اوما لطفا اگ میشه جوابمو بدید تاحالا به موردی برخوردید ک باشرایط من بچشون سالم بوده باشه؟ 4 روزه سلفری دادم آزمایشگاه نیلو ،کسی میدونه جواب سلفری کی اماده میشه؟دیه دق شدم بخدا تحمل ندارم کسی بوده با ان تی ۲.۷یا بیشتر بچش سالم بوده؟و جواب س
- جواب سلفریم اومدددد پزشک اوماجان لطفا ببینین چطوریاس
- جواب ازمایش غربالگری اول رو گرفتم، لطفا راهنمایی کنید
- تفسیر آزمایش سل فری
- جواب سونو ان تی



14690

