جنین وکیسش دفع شد ولی خونریزی ندارم زیردلمو کمرم درد میکنه کلی زعفران و دمنوش گیاهی خوردم ولی هنوز درد دارم بتظرتون الان چیکارکنم چرا انقدخونریزیم کمه
0
1399/12/23
سوال کننده
کسایی که سقط داشتین میشه بیاین تجربه هاتونو بگین
2
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
درد که یکی دوهفته طبیعیه عزیزم
به مرور کمتر میشه
انشالله که زودی جاش یه نی نی سالم بیاد😔
به مرور کمتر میشه
انشالله که زودی جاش یه نی نی سالم بیاد😔
0
1399/12/23
😍peransa😍 .
از کجا فهمیدی دفع شده؟ چند هفته بودی
0
1399/12/23
سوال کننده
هشت هفته بودم رفتم حموم افتاد
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
هروقت خونریزیت قطع شد برو سونو واژینال بده تا مطمئن شی بقایا مونده یا نه
0
1399/12/23
سوال کننده
خونریزیم خیلی کمه درخد چند قطره
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
پس حتما سونو بده تا خیالت راحت باشه
1
1399/12/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1399/12/23
سوال کننده
آره میرم سونو.الان فک میکنم کلی چیز تو شکممه که بایدبیاد ولی نمیاد
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
سونو حتما واژینال بده
چون شکمی خیلی دقیق نیس
من شکمی دادم گفتن بقایا نداری
اما با سونو واژینال گفتن دوسانت بقایا مونده
چون شکمی خیلی دقیق نیس
من شکمی دادم گفتن بقایا نداری
اما با سونو واژینال گفتن دوسانت بقایا مونده
0
1399/12/23
سوال کننده
آخه فقط جنین وکیسش اومد خون ولخته نداشتم
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
قرص هم خوردی یا فقط دمنوش گیاهی؟
0
1399/12/23
eli (mamane samyar)
چرا افتاد؟ کار سنگین کرده بودی؟
1
1399/12/23
سوال کننده
نه قرص نخوردم
0
1399/12/23
سوال کننده
نه رشدش تو پنج هفته متوقف شده بود
0
1399/12/23
eli (mamane samyar)
انشالله به زودی جاش سبز بشه گلم.ناراحت نباش
0
1399/12/23
سوال کننده
ممنونم عزیزم ان شالله شماهم کوچولوتو صحیح وسالم بغل بگیری.
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
ی لیوان شیرو گرم کن یه قاشق عسل بریز توش هم بزن بخور
چند دقیقه تو خونه پیاده روی کن هرچی مونده باشه میریزه میاد
تا دوسه روز این کارو انجام بده خیلی تاثیر داره
چند دقیقه تو خونه پیاده روی کن هرچی مونده باشه میریزه میاد
تا دوسه روز این کارو انجام بده خیلی تاثیر داره
0
1399/12/23
eli (mamane samyar)
سلامت باشی عزیزم
0
1399/12/23
سوال کننده
واقعا؟؟؟حتما.حاضرم هرچی بگی بخورم همه چی بیاد این دردام تموم شه
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
واسه منم رشدش متوقف شده بود، اما خداروشکر بارداری دومم سالمه
عزیزم انشالله سری بعدی، نی نی توام سالم باشه
عزیزم انشالله سری بعدی، نی نی توام سالم باشه
0
1399/12/23
سوال کننده
ممنون عزیزم شما چند وقت بعد سقط اقدام کردی
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
اره گلم رو من که خیلی تاثیر داشت... ۱۰ تا قرص میزو خوردم ولی فقط درد و خون و لخته داشتم اما همینکه شیرو عسل خوردم جنین ک کیسه دفع شد
توام احتمالا بقایا داری که دردت هنوز ادامه داره
کامل دفع بشه دردش کمتر میشه
توام احتمالا بقایا داری که دردت هنوز ادامه داره
کامل دفع بشه دردش کمتر میشه
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
سلام گلم خیلی ناراحت شدم 😔😔
0
1399/12/23
سوال کننده
میدونم خودمم حس میکنم یه چیزایی اومن تو هست که باید بیاد
1
1399/12/23
فاطیما احمدی
انشالله که جاش سبز بشه بحق حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام
0
1399/12/23
سوال کننده
ببخشید مجبور شدم سوال کنم نمیخواستم ناراختتون کنم
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
۶ ماه ک دکترم گفت صبر کن
بعد ۶ ماه اقدام کردم
پنجمین ماه اقدام باردار شدم
بعد ۶ ماه اقدام کردم
پنجمین ماه اقدام باردار شدم
1
1399/12/23
سوال کننده
ممنون عزیزم ان شالله شماهم بزودی باردارشی یه کوچولوی خوشگل بیاری
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
عزیزم اینکه دردداری احتمالا بقایا داری
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
زعفرون نخور جفتو سفتر میکنه
0
1399/12/23
سوال کننده
چقدزیاد صبرم نیس
0
1399/12/23
سوال کننده
وای پس دیگه نمیخورم
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
تا میتونی این چیزایی که میگم بجوشون با یکم ارد تفت بده تا بیاد بریزه
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
بعد از سقط حتما برو پیش دکترت ببین نظرش چیه .... ولی بنظرم عجله نکن بذار بدنت این سقط رو جبران کنه
حداقل سه ماه صبر کن و دوباره اقدام کن
حداقل سه ماه صبر کن و دوباره اقدام کن
0
1399/12/23
سوال کننده
من بچمو تو۳۷هفتگی از دست دادم پنج ماه صبر کردم بعداقدام کردم که باز این بلا سرم اومد دیگه نمیتونم صبر کنم
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
اخی عزیزم الهیییییی😔😔😔😭😭😭 چقد سختتتتت
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
خیلی سخته خدا خودش کمکت کنه🥺🥺😢😢
0
1399/12/23
سوال کننده
آره دیشب به شوهرم گفتم یه بار دیگه تلاش میکنم اگه نشد دیگه قید بچرو میزنم
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
اخه ۳۷ هفته که بچه کامله چرا سقط شد😢
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
ابجی اینایی که میگم بخر
0
1399/12/23
سوال کننده
نمیدونم آخرشم نفهمیدیم
0
1399/12/23
سوال کننده
باشه عزیزم بگو
0
1399/12/23
رستا (◔◡◔)
عزیزم توکلت ب خدا باشه
انشالله این دفعه یه نی نی سالم و صالح میده بهت
انشالله این دفعه یه نی نی سالم و صالح میده بهت
1
1399/12/23
سوال کننده
ان شالله برام دعاکنید
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
تخم شوید بابونه چوبایی که برای اسپنده و رازیانه و بومادران
1
1399/12/23
کتی م
پوست پیاز دم کن و یکی دولیوان بخور همه رو میریزه بیرون
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
اینا رو باهم بجوشون خوب که غليظ شد زیرشو خاموش کن یکم ارد قاطیش کن با شکر و زیره و چهل گیاه
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
بعد دوباره بذار بجوشه که مثل فرنی که شد زیرشو خاموش کن
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
صبح ناشتا بخور برو زیر پتو گرم بشی
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
کاملا هرچی لختس رو دفع میکنی رحمتم گرم میمونه
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
من خودم هرچی بود باهمین روش رفت دیگه بقایاهم نداشتم
0
1399/12/23
سوال کننده
ممنون فاطیما جان اینا رو عطاریا دارن؟؟
0
1399/12/23
سوال کننده
بعد از هرکدوم چقدبخرم؟
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
اره عزیزم
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
اینارو یه مقداری که میخوای میتونی بخر اردم در حد یه کاسه کوچیک میخوای و شکرم خیلی زیاد نمیخواد
0
1399/12/23
سوال کننده
ممنون عزیزم خیلی لطف کردی ان شالله هر چی از خدا میخوای بهت بده.,,🥰🥰🥰
0
1399/12/23
سوال کننده
فاطیما جان یه لحظه میای؟؟
0
1399/12/23
سوال کننده
من رفتم عطاری اونایی کگفتی وخریدم
0
1399/12/23
سوال کننده
ولی چهل گیاه نداشت عرقشو داشت چیکارش کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1091

