سلام، هفته پیش اقدام کردم، میخوام بدونم من ۸ روز تا پریودیم مونده چطور میتونم بفهمم باردارم یا نه؟ علائم دارم تلقین نیست ولی نمیدونم طبیعیه یا نه؟
0
1399/12/23
پریا 🤱🧿
منم ۸روزمونده فهمیدم ولی خب آمپول زدن بودم
0
1399/12/23
سوال کننده
چطوری فهمیدی؟
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
سلام منم اونموقع علائم داشتم
0
1399/12/23
سوال کننده
با ازمایش یا بی بی چک
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
ولی بیبی نزدم تا یه روز مونده به پریودی
0
1399/12/23
سوال کننده
عههه چه علائمی داشتین؟
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
من سینه هام حساس شده بود و تکرر ادرار
0
1399/12/23
سوال کننده
من حالت تهوع ریزی دارم، زیردلمم ورم کرده چندروره
0
1399/12/23
سوال کننده
تکرر ادرارم نگو انگار از صبح دستشویی نرفتم ولی میرم فقط چند قطره ببخشیدا
0
1399/12/23
سوال کننده
سینه هام ولی حساس نشده
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
پس ان شالله باردارید
0
1399/12/23
سوال کننده
دیشبم تخمدانام گهگاه تیر میکشید
0
1399/12/23
سوال کننده
انشالله مرسی عزیزم
0
1399/12/23
سوال کننده
شما ماه چندم باردار شدین؟
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
من شیش
0
1399/12/23
سوال کننده
من ماه اولمه یعنی به نظرتون باردار شدم؟؟ اخه میگن دفعه اول خیلی کمه احتمالش
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
نه چرا احتمالش کم باشه
منم سابقه سقط داشتم همش استرس داشتم دیر باردار شدم
منم سابقه سقط داشتم همش استرس داشتم دیر باردار شدم
0
1399/12/23
مامان آروشا کوچولو
وگرنه کسی که استرس نداشته باشه و مشکلی نباشه ماه ها اول باید بگیره
1
1399/12/23
سوال کننده
آهان مرسی عزیزم
0
1399/12/23
fateme ^_^
عزیزم میتونی بعد یک تا ده روز از اقدام تست بزن
0
1399/12/23
fateme ^_^
نه فکر نکنم عزیزم بستگی به ماه اول اینا نداره ما داشتیم هی بار اول ماه اول باردار شده
0
1399/12/23
سوال کننده
پس یکی دو روز دیگه بی بی چک بزنم
0
1399/12/23
سوال کننده
چه خوب
0
1399/12/23
fateme ^_^
اره بشه ده روز البته میوتی الانم ولی واسه اینکه مطمئن باشی درسته وایسا ده روزت بشه
0
1399/12/23
fateme ^_^
اره
0
1399/12/23
سوال کننده
انشالله که هممون باهم باردار شیم مرسی ازت عزیزم😘😚
0
1399/12/23
طیبه مامان آریان💙 .
سلام عزیزم یه هفته دیگه صبر کن دختر خوب.ان شا الله باردار باشی ولی بعدش ۹ماه انتظار خواهی کشید که هم سخته هم شیرین.از الان تحملتو ببر بالا.من خودمم کم طاقتم ولی اون موقع تا یک هفته بعد از موعدم صبر کردم.بیبی چک وندفو بزن خیلی خوبه
0
1399/12/23
طیبه مامان آریان💙 .
عزیزم لقاح به این زودی اتفاق نمی افته یعنی هورمون بارداری به این زودی وارد ادرار نمیشه که یکی دوروز بعد از اقدام بشه بیبی چک زد.
0
1399/12/23
fateme ^_^
انشالله عزیزم💋🙏
0
1399/12/23
fateme ^_^
نه عزیزم نگفتم یکی دو روز اشتباه متوجه شدی این خانوم ۸روزه از اقدامش میگذره میگم دو روز دیگه صبر کن که بشه ده روز تا تستت درست باشه بعدشم از زمان اقدام بعد یک هفته تا ده روز میتونی تست بزنی برای اینکه سریع بفهمی
0
1399/12/23
مریم .
منم 8 روز مونده به موعدم با بی بی فهمیدم حاملم
0
1399/12/23
MaMaNe Deniz❤Delana
من ۵ روز قبل موعدم تستاممثبت شد
بستگی ب لقاحت داره
بستگی ب لقاحت داره
1
1399/12/23
سوال کننده
مرسی دوستان از همتون ممنونم
0
1399/12/23
mahtab ...
عشق جان چرا فکر میکنی زودپز داری اونجا🙄 یه کم یاواش تر😂😂😂
0
1399/12/24
پزشک اوما
سلام فعلا باید تا موعد پریود صبر کنید راهی برای تشخیص زود به هنگام وجود ندارد
0
1399/12/24
سوال کننده
هولم😂🤣
0
1399/12/24
سوال کننده
ممنون❤❤❤
0
1399/12/26
سوال کننده
سلام خانوما خوبین؟
0
1399/12/26
سوال کننده
دیروز بی بی زدم یه هاله خیلی خیلی کمرنگ افتاد تو عکس خیلی معلوم نیست (بالایی) گفتم شاید خطاست، یه مارک دیگه خریدم امروز زدم بازم یه هاله افتاد(پایینی)، امروز ۵ روز مونده به موعدم، الان مثبته یعنی؟
0
1399/12/26
سوال کننده
دیروز بی بی زدم یه هاله خیلی خیلی کمرنگ افتاد تو عکس خیلی معلوم نیست (بالایی) گفتم شاید خطاست، یه مارک دیگه خریدم امروز زدم بازم یه هاله افتاد(پایینی)، امروز ۵ روز مونده به موعدم، الان مثبته یعنی؟
0
1399/12/26
سوال کننده

0
1399/12/26
سوال کننده

0
1399/12/26
yase zahra
سلام عزیزم
0
1399/12/26
yase zahra
بعله مثبته مبارکه
0
1399/12/26
yase zahra
خداروشکر که مثبت شده برات اینقدر کم تحمل بودی
بدتر ازمن😀
بدتر ازمن😀
0
1399/12/26
yase zahra
الهی که به سلامتی دورانشو بگذرونی وسالم بغل بگیریش
0
1399/12/26
سوال کننده
واقعااااا؟ اصلا باورم نمیشه
0
1399/12/26
سوال کننده
زاییدم تو همین چندروز 😂😂😂
0
1399/12/26
yase zahra
اره عزیزم مثبته ببین پررنگ تر از بالاییه امروز
0
1399/12/26
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1399/12/26
yase zahra
فردا بزن باز خطش بهتر پیداست
0
1399/12/26
yase zahra
فدات گلم
0
1399/12/26
yase zahra
خداروشکر که انتظار نکشیدی
خدا خیلی دوستت داشته
خدا خیلی دوستت داشته
0
1399/12/26
سوال کننده
اره دیروزیه انقد کم رنگ بود گفتم خطا داره و خط تبخیره و ...
0
1399/12/26
yase zahra
چقدر بعدازاینکه تست کردی هاله انداخت
0
1399/12/26
سوال کننده
انشالله هرکسی میخواد خدا بهش بده به حق همین لحظه ای که بغض گلومو گرفته
0
1399/12/26
yase zahra
الان چندم سیکلتی؟
0
1399/12/26
سوال کننده
زیر یکی دو دقیقه فک کنم
0
1399/12/26
yase zahra
الهیییی آمین خدا کنه همه چشم انتظارا به خواسته دلشون برسن ودامنشون سبز بشه
0
1399/12/26
yase zahra
ای جان
لقاحت خیلی زود بوده
لقاحت خیلی زود بوده
0
1399/12/26
سوال کننده
روز ۲۵ سیکلمم
0
1399/12/26
yase zahra
احتمالا۱۲ دوره ت تخمک گذاریت بوده
0
1399/12/26
سوال کننده
فردا میرم ازمایشم میدم
0
1399/12/26
yase zahra
بازم تبریک عزیزم مبارکت باشه
0
1399/12/26
yase zahra
اره حتما برو ولی اول یه بی بی دیگه بزن😀
0
1399/12/26
سوال کننده
تخمک گذاریم دقیق ۱۹ سیکلم بود
0
1399/12/26
سوال کننده
باشه😂
0
1399/12/26
سوال کننده
مرسی عزیزدلم
0
1399/12/26
yase zahra
پس خیلی زود بی بی چک نشون داده برات
0
1399/12/26
yase zahra
زیر۱۰ ۱۲ روز بی بی هاله نمیدازه
0
1399/12/26
سوال کننده
شایدم کاذب باشه من الکی خوشحال شدم
0
1399/12/26
yase zahra
مگه طبیعی باردار نشدی؟
امپول زدی؟
امپول زدی؟
0
1399/12/26
سوال کننده
چرا طبیعی بود ماه اول بودم
0
1399/12/26
yase zahra
پس کاذب نیست مطمئن باش
0
1399/12/26
سوال کننده
میدونی علائم که دارم، ولی دل دردم تا ۳ روز پیش بود، الان دو روزه دل درد زیاد ندارم ولی دیروز سرکارم یهو بی دلیل چشمام سیاهی رفت سرم گیج رفت
0
1399/12/26
سوال کننده
و اشتهامم خیلی عجیب زیاد شده
0
1399/12/26
yase zahra
سابقه دوقلویی دارید؟
0
1399/12/26
yase zahra
شاید دوقلو باشه ها😊
0
1399/12/26
سوال کننده
نهههه
0
1399/12/26
yase zahra
خب پس نگران نباش
نی نی مثل خودت عجوله😀
نی نی مثل خودت عجوله😀
0
1399/12/26
yase zahra
خواسته خودی نشون بده😀😀
0
1399/12/26
سوال کننده
خب خداروشکر ترسوندیم😂🤦♀️
0
1399/12/26
yase zahra
نترس من که ارزومه دوقلو باشه
0
1399/12/26
yase zahra
با اون حال خوبت برام دعا کن گلم
0
1399/12/26
yase zahra

0
1399/12/26
yase zahra
این بی بی چک من روز موعدم😀
0
1399/12/26
سوال کننده
چشم عزیزدلم انشالله خدا هرچی دلت میخواد بهت بده صحیح و سالم بغلش کنی
0
1399/12/26
yase zahra
مرسی عزیزم🥰
توکل به خدا
توکل به خدا
0
1399/12/26
سوال کننده
همرنگه مال منه که
0
1399/12/26
سوال کننده
😍
0
1399/12/26
yase zahra
اره دقیقا
0
1399/12/26
yase zahra
تازه از من روز موعدم بود
0
1399/12/26
yase zahra
یعنی۳۰ سیکلم
0
1399/12/26
yase zahra
قبل از این۱۰ تا دیگه بی بی زدم😀
0
1399/12/26
سوال کننده
کار درستم شما کردی عزیزم من زیادی هولم🤦♀️
0
1399/12/26
yase zahra
نه عزیزم منمهول بودم ازیه هفته مونده به موعدم شروع کردم بی بی زدن
0
1399/12/26
سوال کننده
خخخخخ
0
1399/12/26
سوال کننده
شما چندوقت اقدام یودین؟
0
1399/12/26
yase zahra
۵ ماه عزیزم ماه ۵ باردارشدم
0
1399/12/26
سوال کننده
به سلامتی عزیزدلم
0
1399/12/26
yase zahra
فدات گلم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



3908

