سلام هفته پیش سونو دادم گفتن حجم اب دور بچه زیاده و روده انسداد داره و..اینو واسه پیگیری وضعیتم دادم اینو برام تفسیر کنید ممنونم
0
1399/12/23
سوال کننده

0
1399/12/23
سوال کننده
😕یه چیزی بگین دیگه
0
1399/12/23
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
عزیزم نگران نباش انشالله مسئله مهمی نیس بروجادکترراهنماییت کنه خیلی تخصصیه من ک سردرنیوردم
1
1399/12/23
nazgol solo
عزیزم نوشته مایع آمنیوتیک بیش از حد نرمال هستش .فک کنم آب دور بچه زیاده قند داری؟
0
1399/12/23
خانم گل .
عزیزم میزان مایع امنیوتیک هنوزم زیاده
0
1399/12/23
خانم گل .
انسداد و. اکوژن روده هم مشاهده شده
عزیزم پیش پریناتولوژیست نرفتی؟
عزیزم پیش پریناتولوژیست نرفتی؟
0
1399/12/23
fifi r
عزیز خود دکتر سونوگرافی گفت چی
0
1399/12/23
fifi r
گفت چیز خطرناکیه؟؟
0
1399/12/23
fifi r
کجا رفتی 🤔
0
1399/12/23
Shahrzad P
چرا الان باید انسداد روده مشخص شه آخه چکارباید کرد خدایا
0
1399/12/23
fifi r
واقعا آدم تعجب میکنه چرا تو انومالی پس نمیگن
0
1399/12/23
fifi r
منم اب دور بچه زیاده یکم فردا نوبت دارم مثل سگ ترسیدم
1
1399/12/23
fifi r
عزیزم من الان تحقیق کردم برات میگه اصلا چیز نگران کننده ایی نیست بعد تولدش با یه جراحی کوچیک رودش رو درست میکنن ، دلیل اینکه ایت اتفاق افتاده واسه اینه ک خون به درستی جریان پیدا نکرده تو روده ها واسه همین باعث بستگی شده ، باز برو دکتر ببین چی میگه اون میفهمه خفیف بودن و ایناش رو ،
0
1399/12/23
سوال کننده
پیش متخصص پره ناتال رفتم گف بعد تولد عمل میشه
0
1399/12/23
سوال کننده
اما از این حجم اب میترسم نترکه یهو
0
1399/12/23
سوال کننده
ازمایش قند و عفونتم امروز دادم پسفردا حاضر میشه
0
1399/12/23
سوال کننده
خدا خودش رحم کنه😔😔😔
0
1399/12/23
خانم گل .
عزیزم نگران نباش اب دور پسر منم زیاد بود خودش کم شد
0
1399/12/23
سوال کننده
خدایی نکرده مشکل که نداشت؟تا اخر بارداری موندی یا زودرس زایمان کردی عزیزم؟
0
1399/12/23
سوال کننده
من میترسم ۷ماهه بزام😑😑😑
0
1399/12/23
خانم گل .
ن. عزیزم پسرم سالمه سالمه خداروشکر
سر. موقع ام زایمان کردم
دو. هفته بعدش دوباره اب دور جنین نرمال شده بود
سر. موقع ام زایمان کردم
دو. هفته بعدش دوباره اب دور جنین نرمال شده بود
0
1399/12/23
خانم گل .
اصلا. نگران نباش خودش کم میشه
0
1399/12/23
fifi r
سلام عزیزم ی نکته یادم رفت بگم حتمن ب دکترت بگو بهت آمپول بتا رو بده
0
1399/12/23
fifi r
منم زدم
0
1399/12/24
پزشک اوما
سلام حجم مایع آمینوتیک همچنان بالاست فشار و قند و عفونت چک شود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



716

