طریقه راحت شیر دادن چه جوریهد
پرسش (1399/12/23):
شیرم کمه .چه کنم زیاد شه و این کنوک ش زخم سده نوکش....
671
43
1399/12/23
سوال کننده
0
1399/12/23
fatima ghasemi
سلام خوبی... بالاخره نی نیت دنیا اومد... شرح حال زایمانتم نوشتی؟ اخه من ندیدم
2
1399/12/23
سعیده ❤
سلام قدم نو رسیده مبارک
0
1399/12/23
زهرا ت
سلام..بالاخره زاییدی😂 راحت شدیا.مبارکه
0
1399/12/23
زهرا ت
یکی از موثر ترین راه ها شیردهی و مک زدن مکرره
0
1399/12/23
زهرا ت
از رابط سینه استفاده کن
0
1399/12/23
fatima ghasemi
واقعا زشته اینهمه بچه ها ب فکرتن برات تاپیک میزنن، صدات میزنن اونوقت یه محل نمیدی بگی کجایی چمیکنی... ناراحت بودن از این کارت...
حالا ایشالا هردو سالم و سلامت باشین.. موفق باشی
حالا ایشالا هردو سالم و سلامت باشین.. موفق باشی
0
1399/12/23
زهرا ت
دلستر ماکارونی ابگوشت اینا شیر افزا هستن.بچت اگ پسر نیس رازیانه بخور.چ خودشو چ عرقشو چ قطرشو.ولی من خودشو دم کردنی بیشتز تاثیر داشت تا قطره و عرق
1
1399/12/23
زهرا ت
دقیقا.من همه اون تاپیکارو روشن گذاشتم ب هوای ابنکه بیاد پیام بده
0
1399/12/23
fatima ghasemi
یه تاپیک قبل این گفته زایمان کرده
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
سلام خانما شاید وقت نکرده و گوشیش دردسترس نبوده بهتره قضاوت نکنیم
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
مبارکه عزیزم قدمش پرخیرو برکت و زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه وموفقیاتشو ببینی
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
شیر خودتو بمال به سینت و سعی کن بری حمام و ماساژ بدی قرص شیرافزا بخر بخور یا قطره شیر افزا
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
سوپ درست کن وداخلش هیج بریز
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
زیره هم خوبه
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
دلستر بخور
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
ابگوشت بخور
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
مغزی جات
0
1399/12/23
فاطیما احمدی
اب هویج
0
1399/12/23
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
تایپیک قبلی توضیح داده شرح زایمانش رو
0
1399/12/23
زهرا 🤗
برای افزایش شیر ذرت .
عالیه
عالیه
0
1399/12/23
باران بهاری
وقتی میخوای شیر بدی کل سینه رو بگیر تو دستت و بذار دهن بچه ، به شکل حرف c باشه دستت... اگر اینطوری شیرندی زخم میشه سینت... هاله سینتو کامل باید بذاری دهن بچه
0
1399/12/23
مامان ارمیس
سمیرا بذلاخره بچت بدنیا اومد قدم نورسیده مبارک
0
1399/12/24
پزشک اوما
سلام فقط شیردهی مکرر داشته باشید ، دهان نوزاد کاملا چفت باشه ، جهت درمان زخم ابتدا از کرم فوسیدین روزی دوبار روی زخم بزنید وقتی که کمی پوست آورد از محلول رزشید بر روی پوست روزی دوبار بمالید .
0
1399/12/24
سوال کننده
من حال روحی خوبی ندارم زایمان سختی هم داشنمخیلی اذیت شدمموقع زایمان هم عذابم دادن الانم مریض شدم بچه مم زردیرگرفته ..اصلا به خدا خودم خودم ووپیدا نکردم ..خواهرشوهرمم ک سرریه مسله الکی قهر کرد شوهرم ووانداخته جون من..گفته ن ننه م میاد ن من ....الان ک حتیاج دارم با یه دعوایرسوری خل ش کرد
0
1399/12/24
فاطیما احمدی
😒😒😒خدا نگذره از ادم پست سمیرا خودت رو پاخودت وایسا
0
1399/12/24
فاطیما احمدی
اصلا توقع از ادمای بیجا نداشته باش
0
1400/01/16
سوال کننده
زشتهدچیه اومام پاک شده بود
0
1400/01/16
سوال کننده
ممنون
0
1400/01/16
سوال کننده
روزگارم سیاه کردن
0
1400/01/16
سوال کننده
من اومدم گفتم زایمان و عکسدپسرم و
0
1400/01/16
سوال کننده
اومام پاک شد
0
1400/01/16
سوال کننده
الانم دس تنهام
0
1400/01/16
سوال کننده
از اول ش تنهادبودم
0
1400/01/16
سوال کننده
روزکارم و سیاهدکردن بعد زایمانن
0
1400/01/16
سوال کننده

0
1400/01/16
سوال کننده
من بودم و شرح حالم دادم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سه روز از زایمان گذشته. اما هنوز شیر ندارم
- سرما خوردگی در شیر دهی
- نگاه کردن به بالا
- جای واکسن بدو تولد متورم شده چیکار کنم
- شیر دهی به نوزاد ۱۴روزه لطفا کمک کنید
- امدن شیر از هاله سینه در شیر دهی
- گرمی بدن بچه ام زیاده و خیلی نفخ میکنه چیکار کنم که شیرم تاثیری رو بچه نذاره؟
- امتناع نوزاد از گرفتن سینه
- کاهش میل جنسی در شیر دهی
- زردی نوزاد و گروه خونی ناسازگار




