سلام..
تروخدا اگه کسی میدونه بگه دارم سکته میکنم
ببخشید من خیلی نگرانم
از عصری یه کم کمر دردم
ترشحاتم این رنگی شده بنظرتون خطرناکه؟
پرسش (1399/12/22):
عکس ترشحات لطفا کسی بدش میاد نبینه
1200
52
1399/12/22
سوال کننده
0
1399/12/22
سوال کننده

0
1399/12/22
سوال کننده
این قهوه ایه نه؟
0
1399/12/22
سوال کننده
😔😔😔
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
سلام سونو قلب رفتی؟
0
1399/12/22
سوال کننده
سلام نه هنوز
1
1399/12/22
Azi 💖 ...
سلام
منم ۱۱ هفته یه بار ترشح این رنگی داشتم
رفتم دکتر و سونو دادم فقط بهم شیاف داد استفاده کردم خوب شدم
منم ۱۱ هفته یه بار ترشح این رنگی داشتم
رفتم دکتر و سونو دادم فقط بهم شیاف داد استفاده کردم خوب شدم
0
1399/12/22
سوال کننده
میشه بگی بنظرت این چیه؟ لکه قهوه ایه یا لکه زرد رنگ؟
0
1399/12/22
سوال کننده
اینقد ناراحتم 🥺🥺
0
1399/12/22
سوال کننده
کمردردم داشتین؟
0
1399/12/22
سوال کننده
من موعد پریودمم هست البته پریودم موعدم بیست و نهم میشه
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
لکه قهوه ایه حتما فردا سونو برو
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
تا خیالت راحت بشه
0
1399/12/22
Azi 💖 ...
آره خیلی شدید بود
0
1399/12/22
مامان مهدیس ک
من الان از این قهوه ای تر دارم شیاف استفاده کردم دارم خوب میشم
0
1399/12/22
سوال کننده
خداروشکر..
دعا کنین برام
من یه سقطی داشتم طاقت ندارم باز دوباره سقط شه
دعا کنین برام
من یه سقطی داشتم طاقت ندارم باز دوباره سقط شه
0
1399/12/22
fatima ghasemi
شیاف بزن
0
1399/12/22
سوال کننده
من امروز کمردرد شدم
یه کم تحرک داشتم
شاید بخاطر اونه
یه کم تحرک داشتم
شاید بخاطر اونه
0
1399/12/22
سوال کننده
الان میرم میخرم
شیاف چی بگیرم؟
شیاف چی بگیرم؟
0
1399/12/22
سارا ...
پروژسترون ۴۰۰
0
1399/12/22
سارا ...
اگه خارجی گیرت بیاد بهتره اگه نه ایرانی بزار
0
1399/12/22
سوال کننده
باشه ممنون
0
1399/12/22
سارا ...
شب بزار بخواب اصلا بلند نشو تا جذب بشه
1
1399/12/22
فاطیما احمدی
سلام توروخدا تا سونو قلب نرفتی نذار
0
1399/12/22
سارا ...
نگران نباش ایشالله چیز مهگی نیست عزیرم
0
1399/12/22
لیلا ❤️
نگران نباش عزیزم منم داشتم
خیلی ها موعد پریودشون لکه بینی دارن
سونو قلب برو ان شاالله دکتر بهت شیاف میده
استراحت کن ❤️
خیلی ها موعد پریودشون لکه بینی دارن
سونو قلب برو ان شاالله دکتر بهت شیاف میده
استراحت کن ❤️
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
فردا حتما سونو بده بعد که همچی اوکی بود بذار
0
1399/12/22
سارا ...
من از اولش دوتا آمپول پروژسترون میزدم یه شیافت میزاشتم چیزی نیست که نگران باشب
0
1399/12/22
سارا ...
ولی الان تک هفته ۸ هستی چرا تا الان نرفتی سونو قلب؟
0
1399/12/22
سوال کننده
من درجریان بارداری شما بودم
بخدا اینقد برات دعامیکردم
خدا نی نیتو حفظ کنه
😔😔😔
حالا شما برای منم دعا کن تروخدا
بخدا اینقد برات دعامیکردم
خدا نی نیتو حفظ کنه
😔😔😔
حالا شما برای منم دعا کن تروخدا
0
1399/12/22
سوال کننده
میگفتم دیرتر برم که قشنگ خیالم راحت باشه
که تشکیل شده
که تشکیل شده
0
1399/12/22
سوال کننده
بعد یک سال باردار شدم.. به شوهرم چی گفتم
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
ممنون فداتشم انشالله که خدا بهت کمک کنه و نینیت سالمه
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
استراحت کن خودتو ازیت نکن
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
حموم نرو فعلا دستشویی هم توالت فرنگی
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
پله بالا پایین نکن
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
غذا پختنم بگو شوهرت انجام بده
0
1399/12/22
فاطیما احمدی
انشالله که سالمو صالح بیاد بغلت حتما فردا یه سونو بده انشالله که قلبش تشکیل شده
0
1399/12/22
Nasim ☺️
منم تاچندرو همین ترشحوداشتم دکترم بهم شیاف دادگفت استفاده کن امامن سونوی قلب رفتم شماهم دیگه برید
0
1399/12/22
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاالله
اومدم خونه ی مادرم تا فردا که برم دکتر
اومدم خونه ی مادرم تا فردا که برم دکتر
0
1399/12/22
🌹مریم🌹 😍
عزیزم منم دقیقا چند روز مثل تو همینطوری لکه بینی داشتم قهوه ای رنگ بود هنوز سونو قلب نرفتم دکترم واسم آمپول پروژسترون نوشت شبی دوتا میزدم
دیگه قطع شد
دیگه قطع شد
0
1399/12/22
🌹مریم🌹 😍
الانم یه هفته ای هست خونه مامانمم هیچ کاری نمیکنم فقط دستشویی غذا دراز کشم
0
1399/12/22
سوال کننده
اره منم گفتم اگه اینجوری باشه کلا استراحت مطلق میشم
0
1399/12/22
سحر تارات
بنظرم عفونته
0
1399/12/23
mღnírєh ♥️
من تو هفته ۶داشتم بهم شیاف دادن خوب شد باید خیلی مراقب باشی و استراحت کنی عزیزم
0
1399/12/23
مهسا پیری
شیاف بزن و سونو قلب برو ایشاالله که چیزی نیست
0
1399/12/23
nasim ❤️ e
سلام نترس اگه درد نداری مال من ۲۰برابر اینه رفتم بیمارستان همه چی اوکی بود تا وقتی دردی نباشه خطری نیست فقط شیاف استراحت دوری از همسر درمانشه🤣🤣نزدیکی منظورمه اصلا نترس
0
1399/12/23
nasim ❤️ e
ولی بازم تونستی یه برو پیش دکترت یا یه سنو بده خیالت راحت بشه گرمی اصلا نخور
0
1399/12/23
سوال کننده
کمردرد دارم..
حالا اومدم دکتر
برام دعا کنین
حالا اومدم دکتر
برام دعا کنین
0
1399/12/24
پزشک اوما
سلام بنظر ترشح قهوه ای هست بهتره سونو برای.
0
1399/12/24
پزشک اوما
بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن




