سلام دکتر جان و مامانا،من شیرمو چن روز پیش دوشیدمو گذاشتم تو فریزر حالا واسه فردا عصر میخام برم بیرون میخام بدم به بچه ام ،باید کی بزارمش بیرون و چطوری اماده مصرفش کنم ؟چطوری یخش وا بره و گرمش کنم؟
0
1399/12/22
سوال کننده
راستی تا اومدم بدوشم حدودا دو سه ساعتی طول کشید
0
1399/12/22
سوال کننده
یعنی خراب نشده تو دمای اتاق؟
0
1399/12/22
saf farah
از فریزر دربیار بزارش تو یخچال
1
1399/12/22
🤱 Hani Joonii💜
تو اون فاصله خراب نمیشه بعدم بذار تو دمای محیط باز بشه عزیز
0
1399/12/22
🤱 Hani Joonii💜
تو یخچال هم خوبه بذاری باز بشه
0
1399/12/22
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/12/22
خانم گل .
بریز تو شیشه بعد شیشه رو بزار تو اب داغ
0
1399/12/23
rahil 😊
نه شیر تومحیط اتاق تا ۶ساعت بمونه خراب نمیشه
واسه بازشدن یخ شیر فریزر
رو بخار کتری یا سماور بزار کم کم آب شه.
داغ نشه ها خوب نیست
واسه بازشدن یخ شیر فریزر
رو بخار کتری یا سماور بزار کم کم آب شه.
داغ نشه ها خوب نیست
0
1399/12/24
پزشک اوما
سلام باید گذاشت شیر در دمای اتاق ذوب شود یا بطری را زیر آب گرم گرفت. پس از ذوب شدن، به نظر میرسد که شیر بریده است چون آب و چربی به طور جداگانه ذوب میشوند. شیر را به آرامی تکان دهید تا دوباره مخلوط شود.
1
1399/12/24
سوال کننده
سلام خیلی ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



631

