Ooma
پرسش (1399/12/22):

سوال خیلی مهم، لطفا اگه براتون پیش اومده راهنماییم کنید

سلام دوستان
من این ماه لتروزول خوردم ۴روزه که امپول هم زدم دیشب بعداز نزدیکی که داشتیم یکساعت از جام بلند نشدم بعداز یک ساعت که رفتم دستشویی کلی خون ازم اومد الانم همون لکه بینی دارم بنظرتون چرا اینجور شدم؟
تاحالا کسی اینجور بوده؟

معاینه شدی؟احتمالا زخم داری
اره معاینه شدم
زخم نداشتم
قبلنا زخم داشتم بعداز نزدیکی خون میامد ولی اینجور نبود
😔
سلام احتمال دارد بعلت تزریق آمپول و قرص هورمونی باشه. اگر قطع شده فعلا باید تا موعد پریود صبر کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه