سلام دوستان
من این ماه لتروزول خوردم ۴روزه که امپول هم زدم دیشب بعداز نزدیکی که داشتیم یکساعت از جام بلند نشدم بعداز یک ساعت که رفتم دستشویی کلی خون ازم اومد الانم همون لکه بینی دارم بنظرتون چرا اینجور شدم؟
تاحالا کسی اینجور بوده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



511
1399/12/22



