سلام .
من این ماه با دو روز تاخیر پریود شدم دو روز اول خوب بود بعد روز سوم وچهارم خیلی کم الان که روز چهارم رفتم دستشویی معذرت میخام با وارسی ی کوچولو لخته بود .
احتمال بارداری هست ؟
دلیلش چی میتونه باشه؟بارداری یا هرچی که به ذهنتون میرسه .
واینکه کیست تنبلی تخمدان ندارم .
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



929
1399/12/22





