نه نترس و استرس ب خودت نده
هیچیتون نمیشه
فقد دراز بکشید اگر درد شدید تر شد به دکتر مراجعه کنید
وای یه دردی میپیچه زیر دلم
ولی بچه هام دارن تکون میخورن
ترس خودش سّمه برا بچه هات خدا حفظشون کنه نگران نباش مثبت فکر کن
منم همش پونه میخورم،، مشکلی نداره ک..
سلام عزیزم نترس چیزی نمیشه اون ازاسترس توعه که بچهات تکون میخوره
مگه پونه ضرر داره؟😳
من از اول بارداری تا الان هر چی ماست خوردم پونه هم خوردم...
الان بهترم باز خدا رو شکر بخیر گذشت
توی نت نوشته بود از گیاهان سقط جنین هست
اره اونام ترسیدن
یه لحظه به نبودنشون فکر کردم دیوونه شدم 😭
عزیزم زیر ۱۲ هفته زیادش خطر داره نه الان گلم. فقط ترسیدی چیزی نیست. اروم باش دردت خوب میشه
بهتر.
اصلا نگران نباش..هرچیزی به اندازه مصرف بشه هیچی نمیشه
سلام نگران نباشید ، از این به بعد مراقب باشید ، درد شکم به پونه ارتباطی ندارد