آره دیگه تا اون موقع بزرگ شده و قابل اعتماده
آنومالی رفتین
یا همون تعیین جنسیت
من ۱۵ رفتم برام درست گفت اره ۱۶ مشخص دیگه
اره واسه من ۱۵ هفته رفتم
۱۹ هفته هم رفتم آنومالی دوتاش درست بود
البته بستگی به قرارگیری جنین و سونوگرافی هم داره
من آنومالی رفتم ۱۸ هفته و دو روز داشتم متوجه نشد گفت فکر کنم دختره
برا منم آنومالی گفت دختره ولی قطعی نگفت
من تو ۱۵ هفته رفتم بخاطر مشکلی رفتم سونو آخرش گفت پسره و پسر هم بود
منم ۱۶ هفته رفته بودم قطعی گفت پسر
معمولا پسر اشتباه نمیشه
سونوگرافی ۱۶ هفته و ۲ روز
من ۱۶ هفته سونو تعیین جنسیت رفتم دختر گف آنومالیم دختر بود
سلام سونو هفته ۱۶ برای تعیین جنسیت قابل قبول است