خانم هایی که به تازگی سرویس کالسکه و کریر و روروک و ساک خریدن..حدودا چقدر شده؟؟ میخام برم بخرم اصلا نمیدونم چقدره؟؟
0
1399/12/21
سلین .
۲ملیون ارزونشه
0
1399/12/21
سوال کننده
واقعا؟؟؟ارزون تر نیست؟؟؟
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
کجایی هستین
3
1399/12/21
فاطیما احمدی
بنظر من که کریر چیز واجبی نیس🙄
0
1399/12/21
سوال کننده
اراک
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
کالسکه خوبه و روروک میدونی گاهی بعضی از بچها توش نمیمونن
0
1399/12/21
سوال کننده
واقعا...چیز مزخرفیه
3
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
معمولی بخای ۱تومنم هست
0
1399/12/21
خانم گل .
برا من ک خیلی کاربردی بود
تا سه ماهگی پسرم فقط تو کریر میخوابید
بنظر من ک خیلی خوبه
تا سه ماهگی پسرم فقط تو کریر میخوابید
بنظر من ک خیلی خوبه
5
1399/12/21
فاطیما احمدی
تو این گرونی بهتره چیزای واجبو بخریم من نظرم اینه 2 تومن برای چن تا چیز واقعا خوب نیس میتونی بجای اینا یچیز واجبتری بخری البته ببخشید دخالت کردم نظرمن اینه
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
درسته ولی بچرو تو هرچیزی عادت بدی تو همون میخوابه مثلا رو پا بخوابونی رو همون پا عادت میکنه
0
1399/12/21
سوال کننده
مثلا چی بخریم بجاش؟؟
0
1399/12/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
من ک کریر نگرفتم واجب نیست
0
1399/12/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
کالسکه ساک گرفتم
0
1399/12/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
بعدا یه روروئکم گرفتم
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
چیزایی که نخریدی من باشم شلوار زیادتر میخرم براش چون بچه خرابکاری میکنه وشلوارش زود له میشه و یا یچیز واجبتر ازاین یا میتونی بجای کریر نانو بخری
0
1399/12/21
سوال کننده
خواهرم میخاد بره قشم..بنظرتون تو بندرعباس و قشم قیمت سیسمونی چطوره؟؟
0
1399/12/21
خانم گل .
من هر چی گذاشتم رو. پام نخوابید
گذاشتم تو گهواره نخوابید.
گذاشتم تو کریر دیدم اروم موند
اصلا ب عادت نیست ک اوایل تولد اینقدر بچه ها اذیت میکنن ک فقط خودت باید ببنی تو چی میتونب بخوابونیشون
تازه برا خیلیا اینا هم جواب نمیده ننو میخرن
گذاشتم تو گهواره نخوابید.
گذاشتم تو کریر دیدم اروم موند
اصلا ب عادت نیست ک اوایل تولد اینقدر بچه ها اذیت میکنن ک فقط خودت باید ببنی تو چی میتونب بخوابونیشون
تازه برا خیلیا اینا هم جواب نمیده ننو میخرن
1
1399/12/21
خانم گل .
بعد جای میخوای بری تو. ماشین میخوای بزاری کریر خیلی خوبه
قیمت انچنانی هم نداره
کالسکه قیمت سرویسو بالا میبره
قیمت انچنانی هم نداره
کالسکه قیمت سرویسو بالا میبره
0
1399/12/21
سوال کننده
آره...درست میگی...برا تو ماشین خوبه
0
1399/12/21
سوال کننده
جدا..؟؟کدوم شهرید؟؟
1
1399/12/21
🌻leyla 🌼
من کالسکه و کیف و کریر و روروئک خریدم باهم ۱۲۰۰
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
رورویک و کریر و جدا خریدم
0
1399/12/21
سوال کننده
از کجا؟؟؟
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
تهرانم
0
1399/12/21
خانم گل .
چقد خوب من تازه پارسال خریدم ۱۳۰۰
تازه بدون روروئك
روروئکو. جدا خریدم
تازه بدون روروئك
روروئکو. جدا خریدم
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
۸۰۰ شد کالسکه و کیف
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من موندم تا موقعی که من میخوام حامله بشم بزام چیزا گرونترمیشه
0
1399/12/21
سوال کننده
از کجای تهران خریدید؟؟
1
1399/12/21
خانم گل .
ولی اینقد ک. از کریر استفاده کردم از کالسکه استفاده نکردم😐
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
کاش میشد حداقل الان میخریدیم میذاشتیم یجا😑😐😖
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
۳۰۰ شد کریر و رورویک
اون موقع فک کردم ب دردم نمیخوزع نگرفتک بعد دیدم ن بابا قیمتی ک ندارن بخرم لازم میشه
اون موقع فک کردم ب دردم نمیخوزع نگرفتک بعد دیدم ن بابا قیمتی ک ندارن بخرم لازم میشه
0
1399/12/21
خانم گل .
خب کم کم بخر
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
برای کدوم بچه
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
امام زاده حسن
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
چیزایین ک واقعا برای بچه مهمه باشه اینا
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
بخر خب
0
1399/12/21
سوال کننده
خوب کردی...بخری بهتره
0
1399/12/21
خانم گل .
برای بچه ای. ک در اینده ب دنیا میاد
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
میگن خوب نیس جلو جلو بخریم
0
1399/12/21
الهه ...
قشم و... ی زمانی ارزون بودن الان از شهرای خودمون هم گرون ترن
0
1399/12/21
سوال کننده
بلدم..میدونم کجاست
2
1399/12/21
🌻leyla 🌼

2
1399/12/21
🌻leyla 🌼

0
1399/12/21
فاطیما احمدی
مبارکه😍
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
😘😘😘😘😘😘
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
امروز ساکمو بستم دیگ😂🤦
0
1399/12/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
مبارکه لیلد
0
1399/12/21
⚘️⚘باخدا غیر ممکن،ممکن میشود⚘⚘️ ...
لیلا
0
1399/12/21
سوال کننده
چقدر قشنگن...مبارک باشه...انشالله بزودی بچه ات رو بزاری توش
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
جاان
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
باید میذاشتی بزایی بعد جمع میکردی🙄😁
0
1399/12/21
خانم گل .
خب اینا ک پروفته چیه
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
فداتشم همچنین عزیزم
کالسکشو تمیز بازنکردما اگ میبینی بالاش کجه
خیلی جنسش خوبع
از این قنداق فرنگیا داخلش داره خیلی خوبع
کالسکشو تمیز بازنکردما اگ میبینی بالاش کجه
خیلی جنسش خوبع
از این قنداق فرنگیا داخلش داره خیلی خوبع
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
😂😂😂😂ارع
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
اینو کادوم گیرم امده
1
1399/12/21
🌻leyla 🌼
ایشالا ب زودی تنش کنی
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
خودم نخریدم ک
0
1399/12/21
فاطمه طرفی
من دلیجان گرفتم بدون روروک ۱۱۰۰
0
1399/12/21
خانم گل .
خودو😍
منم باردار نبودم دوستم از مشهد واسم ی دست لباس نوزادی اورد چند وقت بعدش فهمیدم باردارم
منم باردار نبودم دوستم از مشهد واسم ی دست لباس نوزادی اورد چند وقت بعدش فهمیدم باردارم
0
1399/12/21
سوال کننده
از کجا؟؟
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
الهی عزیزم منم داداشم برام خریده بود فرستاد بعد حامله شدم ولی خدا نخواست ازم گرفتش😔
0
1399/12/21
فاطمه طرفی
اهواز
0
1399/12/21
سوال کننده
طبیعی هستی یا سز؟؟کدوم بیمارستان میری لیلا جان؟؟
0
1399/12/21
zhina 💙
داداشم تازگی یه کالسکه خیلی ساده و معمولی خریده 500
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
سز
اقبال میرم
اقبال میرم
1
1399/12/21
خانم گل .
غصه نخور عزیزم انشالله زودی جاش سبز بشه
2
1399/12/21
سوال کننده
انشالله به حق این روز عزیز و ماه عزیز خدا بهت یه نی نی سالم بده
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
ایشالا
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
پناه برخدا
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
ممنون عزیزم ❤️
0
1399/12/21
سوال کننده
خودت خواستی سز باشی یا بریج بود؟؟
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
منم دلیجان گرفتم شبیه واسه لیلاس نشیمنگاهشم تخت میشه با ساک و کریر ۱۲۰۰
1
1399/12/21
سوال کننده
پس کلا با روروئک میتونم تا ۱۵۰۰ پیدا کنم
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
ارع واس منم میشه رو ب مادرم میشه از این قرتی بازیام دارع😂😂😂😂
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
اره میشه
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
خودم خاستم ۲۸ هفته بریچ بود
پریروز برعکس شده بود
پریروز برعکس شده بود
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
اره باباااا
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
اره شبیه همن بادگیرم داره😂😂
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
ارع😂😂😂
1
1399/12/21
🌻leyla 🌼

دیروز اینو خریدم😝
1
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
به به چه خوشگله مبارکش باشه ایشالا به سلامتی تنش کنی
0
1399/12/21
سوال کننده
چه با سلیقه...مبارکه...بسلامتی..هفت سین هم از الان چیدی
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
هفت سینتم چیدی
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
دمت گرم من همش میگم زوده
0
1399/12/21
سوال کننده
لباسو چند خریدی؟؟
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
سایز بیمارستانی گرقتم ک مرده گفت تا ۲ ماهگی میتونی تنش کنی.
دلم میخاد واسه از بیمارستان میایم تنش کنم
ولی میگن نمیشه سخته و اینا
درسته؟
دلم میخاد واسه از بیمارستان میایم تنش کنم
ولی میگن نمیشه سخته و اینا
درسته؟
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
هفت سین و دیگ شوهرم دیده بود نشونم داد خریدش اورد دیگ گذاشتم بمونه دیگ.
جمعش نکزدم
جمعش نکزدم
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
با ارسالش شد ۸۲ تومن
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
نه چیش سخته وقتی میخای بیای خونه تنش کن منم سرهمی گذاشتم
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
این سرهمی نیست ک
ی بلوز استین بلنده با ی دوبنده
ی بلوز استین بلنده با ی دوبنده
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
خیلیم خوب ایشالا سال خوبی واسه همه باشه
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
منم پس سبزه بکارم
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
ایشالا
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
من بلدنیستم😂میخرم
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
اره متوجه شدم.ب نظر من ک سخت نیس چون میاری خونه عوض میکنی تو بیمارستان نیستی ک هی بخان بچه رو ببرن بیارن اذیت بشه
1
1399/12/21
🌻leyla 🌼
اوهوم
ارومم کردی بخدا😂😘
ارومم کردی بخدا😂😘
0
1399/12/21
🌱 nstrn 🌱
اسونه که .ما همیشه میکاریم خودمون
0
1399/12/21
سارا اعظمی
من مدل هیرو از دلیجان گرفتم ۲۶۵۰ عزیزم
0
1399/12/21
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
۲۲۰۰ کالسکه وکریر و ساک و روروئک
0
1399/12/21
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
مال من مدل نی نی مون دلیجانه
1
1399/12/21
maman eli
اونوقت شما تو ماشین بچرو میگیرید بغلتون؟؟؟!!!! میدونین این کار چقدر خطرناکه اگر خدا نکرده ترمز ناگهانی یا تصادفی صدرت بگیره؟؟
کریر کاربرد اصلیش حفظ ایمنیه نوزاد و کودک توی ماشین هست . که چی از این واجبتر
کریر کاربرد اصلیش حفظ ایمنیه نوزاد و کودک توی ماشین هست . که چی از این واجبتر
0
1399/12/21
maman eli
صدرت=صورت
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
من که ماشین ندارم 🙄
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
بعد هم زن داداش من سه تا بچه بزرگ کرد بدون کریر حتی ماشینم داشتن اتفاقی هم نیافتاد همچی توکریر نیس که مگه قدیمیا کریر داشتن چرا انقدر همچی رو هیجانی میکنین
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
خیلیا کریر نمیخرن یعنی اونا هم اشتباه کردن؟
0
1399/12/21
فاطمه طرفی
بعد اگه بچه تو کریر ساکت نشه چی🤔
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
بزور میشونیمش میگیم ساکت باید بشینی😁
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
اگه ساکت ننشست مجبوریم تو ماشین نانو ببندیم😂
0
1399/12/21
maman eli
واااا عجب استدلالی .... اتفاق یه بار میفته . چون برا زن داداش شما نیفتاد واسه هیچکی نمیفته ... حالا قدیم نبود الان هست ادم باید ایمنیو رعایت کنه . واسه کسی که ماشین داره کریر جز واجباته . توی کشورهای دیگه جریمه میکنن شدیدا اگه بچرو توی کریر یا بزرگتر که شد صندلی ماشین نذارن . چه ربطی به هیجان داره خواهر من .
2
1399/12/21
فاطیما احمدی
شما تو کریر بذار گلم مگه من گفتم بگیر بغلت
0
1399/12/21
maman eli
من دیگه صحبتی ندارم . ماشالا منطق از جواباتون میباره . هرجور راحتین 🙏🏼
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
خیلیا کریر نداشتن و هیچی نشده اگه اتفاقی بخواد بیافته خدایی نکرده چه با کریر چه بی کریر میافته
0
1399/12/21
maman eli
😶😶😶😶😶😶😶😶😶😶
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
حالا منم ایشونو مجبور نکردم که نخرن دلشون خواست بخرن من گفتم نظرم اینه همین
0
1399/12/21
maman eli
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نسبت به خطرات نشستن کودکان در صندلی جلوی خودرو هشدار داد.
سرگرد مصطفی زینیوند در گفتوگو با ایسنا، در این باره گفت: آمارها نشان میدهد که بیشترین مرگ و میر کودکان در حوادث رانندگی مربوط به کودکان یک تا چهار ساله است که حدود دو سوم از کل این آمار سرنشین و حدود یک سوم آن نیز عابران پیاده بودند.
وی با بیان اینکه در همین راستا لازم است ایمنی کودکان در خودروهای سواری تعیین شود، گفت: صندلی کودک و کمربند ایمنی از جمله مهمترین وسایلی است که در کنار رانندگی ایمن میتواند از صدمه دیدن کودکان جلوگیری کند.
وی با بیان اینکه با توجه به جثه کودکان امکان آسیب دیدگی آنان در حوادث رانندگی بیشتر است اظهار کرد: ممکن است گاه با یک ترمز کودک از صندلی خود جدا شده و به کف خودرو یا به شیشه و صندلی داخل خودرو برخورد کند. بنابراین بستن کمربند ایمنی برای کودکان و همچنین استفاده از صندلی کودک در خودرو ضروری است.
وی با اشاره به رانندگانی که اقدام به در آغوش کشیدن فرزندشان در حین رانندگی میکنند، اظهار کرد: این افراد ریسک خطر را برای فرزندانشان تا چندین برابر افزایش میدهند. چرا که در صورت وقوع حادثه علاوه بر فشار ناشی از ضربه وزن خود را نیز به جسم کودک تحمیل خواهند کرد. متاسفانه علاوه بر راننده دیگر سرنشینان نیز نباید کودکان را به آغوش بکشند.
سرگرد مصطفی زینیوند در گفتوگو با ایسنا، در این باره گفت: آمارها نشان میدهد که بیشترین مرگ و میر کودکان در حوادث رانندگی مربوط به کودکان یک تا چهار ساله است که حدود دو سوم از کل این آمار سرنشین و حدود یک سوم آن نیز عابران پیاده بودند.
وی با بیان اینکه در همین راستا لازم است ایمنی کودکان در خودروهای سواری تعیین شود، گفت: صندلی کودک و کمربند ایمنی از جمله مهمترین وسایلی است که در کنار رانندگی ایمن میتواند از صدمه دیدن کودکان جلوگیری کند.
وی با بیان اینکه با توجه به جثه کودکان امکان آسیب دیدگی آنان در حوادث رانندگی بیشتر است اظهار کرد: ممکن است گاه با یک ترمز کودک از صندلی خود جدا شده و به کف خودرو یا به شیشه و صندلی داخل خودرو برخورد کند. بنابراین بستن کمربند ایمنی برای کودکان و همچنین استفاده از صندلی کودک در خودرو ضروری است.
وی با اشاره به رانندگانی که اقدام به در آغوش کشیدن فرزندشان در حین رانندگی میکنند، اظهار کرد: این افراد ریسک خطر را برای فرزندانشان تا چندین برابر افزایش میدهند. چرا که در صورت وقوع حادثه علاوه بر فشار ناشی از ضربه وزن خود را نیز به جسم کودک تحمیل خواهند کرد. متاسفانه علاوه بر راننده دیگر سرنشینان نیز نباید کودکان را به آغوش بکشند.
0
1399/12/21
صنم جهانی
هم کریر هم روروک من خواستم بگیرم که فروشنده گفت چیز واجبی نیست اصلا چون بچه تا حداقل ۱ سالگی نمیتونی سوار روروک بشه کریر هم خیلی اضافس
0
1399/12/21
Fi Fi 🤱
کریر بهترین کاربردش برای توی ماشینه
0
1399/12/21
Fi Fi 🤱
بقیه مواقع هم مثلا اگه مهمونی یا گردش زیاد میری خیلی کاربردیه
1
1399/12/21
فاطیما احمدی
دنیا جان نگو الان میگن حرفت منطقی نیس 🙄😑
0
1399/12/21
Maryam Jaafari
این عزیزی ک این تاپیک رو گذاشتن مثل خیلی از ما به دنبال کم خرج تر کردن سیسمونی شون هستن شاید
ما هم بنا ب تجربیاتی ک داریم،راهکار بهش میدیم
واِلا بله همه میدونیم اینا برا راحتی مادر و ایمنی بچه هست،اما دیگه واکسن نیست ک نشه حذفش کرد!
منی ک دنبال حذف موارد اضافه هستم ممکنه کریر برام گزینه خوبی باشه برای حذف
ما هم بنا ب تجربیاتی ک داریم،راهکار بهش میدیم
واِلا بله همه میدونیم اینا برا راحتی مادر و ایمنی بچه هست،اما دیگه واکسن نیست ک نشه حذفش کرد!
منی ک دنبال حذف موارد اضافه هستم ممکنه کریر برام گزینه خوبی باشه برای حذف
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
هرکسی در اندازه وسعش میخره حالا خیلیارو دیدم کریر نخریدن
0
1399/12/21
فاطیما احمدی
دیگه هرکسی خودش بهتر میدونه
0
1399/12/21
Mary Sh
چند هفته خریداتو شوع کردی از چی استارت زدی
1
1399/12/21
فرزانه مامان شازده والا
از1200 داره به بالا
1
1399/12/21
هیما 🧿🧿🧿🧿
اتفاقا برا کسایی که ماشین دارند کریر واجبه
0
1399/12/21
فرزانه مامان شازده والا
کریر واقعا جای صندلی ماشین رو میگیره؟؟
من نمیدونستم صندلی ماشین هم گرفتم البته از کسی امانت گرفتم 😉
من نمیدونستم صندلی ماشین هم گرفتم البته از کسی امانت گرفتم 😉
0
1399/12/21
khojaste jana😍
من یک میلیون و پنجاه کالسکه شد۳۵۰ ساک کریر و روروک نگرفتم نیازم نمیشه
0
1399/12/21
khojaste jana😍
خود صندلی ماشین بهتره تا کریر حفاظتش بیشتره
0
1399/12/21
سلین .
عزیزم من ۷ماه پیش داشتم ی جنس خوب ولی معمولی میخریدم ۱۵۰۰ الان ولی شاید ۲تومن شده
0
1399/12/21
سلین .
ولی شاید باز ۱تومن هم پیدا بشه که البته نخیر چون اشغالن
0
1399/12/21
سلین .
بجاش ی کالسکه و ساک بخر
0
1399/12/21
mahshid m
سلام بسلامت کوچولوتو بغل کنی،بیمارستان اقبال هزینه سزارین چقده؟ دکترت اسمش چیه؟
0
1399/12/21
🌻leyla 🌼
سلام عزیزم
همچنین فداتشم😘😘😘
۶/۵ هزینشه
خاطره اورکی
همچنین فداتشم😘😘😘
۶/۵ هزینشه
خاطره اورکی
0
1399/12/22
nini ..
پیجشو بزارید بی زحمت
0
1399/12/22
🌻leyla 🌼

من فقط تلگرام دارم ولی اینا پبج اینستام دارن
0
1399/12/22
nini ..
ممنون
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1184

