سلام عزیزم خب حتما حامله نیستی
منم دوماه تاحالا زدم ماه اولش کلا بی بی منفی بود ولی ماه دومش روز ۱۶مثبت شد ولی پریود شدم
چون آمپول ودارو میخوری باید صبر کنی تا خود روز پریودی که ببینی میشی یا نه وبی بی بزنی
سلام عزیزم این نشون میده که اثر آمپول رفته ازبدنت
روز۱۳ و۱۴ امپولت بی بی بزن ان شالله مثبته
یعنی دلیلش منفی بودنه کلی نیست؟
موعد پریودمم مونده حالا
ن عزیزم ممکنه بعد موعدت مثبت بشه
نه عزیزم هنوز زوده برا مثبت شدن روز۱۴ امپولت بی بی بزن
عزیزم احتمالا باردار نیستی
ولی قرص و امپولی که میزنی تاثیرش تو ماه بعدم هست تو بدنت
منکه قرص خوردم و امپول زدم اون ماه باردار نشدم اما ماه بعدش بدون قرص و دارو باردار شدم
توکلت به خدا باشه گلم استرس نداشته باش
منم دیروز آمپول زدم خیلی درد دارم
برا من دفعه قبلی که چک کردم دیگه بعد از ۱۱ روز منفی شد
سلام اصلا آمپول اچ سی جی وقتی تزریق میکنید تا دو هفته بی بی چک استفاده نکنید چون هر نتیجه ای داشته باشه معتبر نیست
سلام من روز 9 امپولم منفی شد بعد از 12روز مثبت شدم و باردار بودم
خداروشکر عزیزم
مرسی که گفتید
توکل هممون به خدا عزیزم منم هفت ماه پیش سقط داشتم