من دفعه پیش آبان ماه ۴ماه پیش سقط داشتم الان باردارم تازه امروز ۳ روز از موعدم میگذره و اینکه یک جا نوشته بود علائم بارداری خارج رحم اسهال و استفراغ هست
خانوما من اسهالم ترسیدم ولی شدید و آبکی نیست نرم تره خانوما باردار کسی بوده اسهال باشه
پرسش (1399/12/21):
سلام خانوما بیاین استرس گرفته خانومای باردار
667
63
1399/12/21
سوال کننده
0
1399/12/21
سوال کننده

0
1399/12/21
سوال کننده
ببینید
0
1399/12/21
نفس احمدی
بتا دادین؟
0
1399/12/21
فاطمه مرادی
نگران نباش. منم اوایل از این نگرانی ها داشتم. الکی به خودت استرس نده .منم
0
1399/12/21
سوال کننده
نه به مطب دکترم زنگ زدمگفت دوشنبه برم بدم
0
1399/12/21
سوال کننده
شماهم همینجوری بودی
0
1399/12/21
نسترن ..
از این فکرا نکن فاطمه
0
1399/12/21
فاطمه مرادی
منم اوایل اسهال زیاد داشتم فکر میکردم خارج رحمه. هر چی تو نت میخونی باور نکن. .اینجوری الکی به خودت استرس میدی. خارج رحم معمولا درد شدید پهلو داره
0
1399/12/21
نسترن ..
توکل کن بخدا
0
1399/12/21
نفس احمدی
خوب اصلا شاید باردار نیستی، وقتی هنوز آزمایش ندادی
0
1399/12/21
سوال کننده
چشم
0
1399/12/21
نسترن ..
میگن خارج رحمی درد غیر قابل تحمل داره
0
1399/12/21
سوال کننده
اها
0
1399/12/21
نفس احمدی
بعدشم هر اسهالی که اون نیست عزیزم، شاید یه چیزی خوردی ،شاید از استرسه
0
1399/12/21
نسترن ..
اصلا فکرا منفی نکن
0
1399/12/21
nahid nt
نه عزیزم دلیل نمیشه منم از اول ایجوریه
0
1399/12/21
سوال کننده
نه هستم بی بی چک مثبته من تا حالا الکی مثبت نمیشه و فتم سونو فولی ۱۲،و ۱۹ داشتم ۲ اسفند آمپول زدم دکتر داد
0
1399/12/21
نفس احمدی
نگران نباش مطمئنم این دفعه صحیح و سالم بغل میگری نی نی تو
0
1399/12/21
سوال کننده
اها دارو میخورم قرص ویتامین ای و دی و اسید فولیک
0
1399/12/21
سوال کننده
چشم
0
1399/12/21
سوال کننده
اها
0
1399/12/21
nahid nt
نگرانی بدترین چیزه خودتو آروم کن
0
1399/12/21
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاالله شماهم به زودی خبر بارداریتو بدی
0
1399/12/21
سلنا 😍
عزیزم من تجربشو داشتم اصلا بالا نیاوردم و همچنین اسهال نداشتم تازه کارم به جراحی هم کشید فقط لکه بینی داشتم که با همه لکه بینی ها فرق داشت،و اینکه بتام تو 48 ساعت قشنگ دو برابر نمیشد
0
1399/12/21
سوال کننده
چشم
0
1399/12/21
سوال کننده
اها
0
1399/12/21
الهه ...
خارج رحم میگن غش و سرگیجه اینا رو داره
ب خودت استرس وارد نکن
ب خودت استرس وارد نکن
0
1399/12/21
سلنا 😍
و اینکه دردش با هیچ استراحتی آروم نمیشه و حتی درد تو بدن نمیچرخه همش اون طرفی که تو لوله گیر کرده درد میکنه مخصوصا وقتی دراز میکشن بدتر میشن
1
1399/12/21
مهناز نوروزی
سلام عزیزم اول ازهمه بهت تبریک میگم بخاطرباردار شدنت.یادته همش غصه میخوردی می گفتی من باید الان جنینم همسن جنین شماها می بود؟دیدی خداچقدبزرگه چقدراست داره؟زودی جاشوبرات پرکرد😊
دوم چرا فکرای الکی میکنی آدم وقتی باردار میشه بخاطر بهم ریختن هورموناش هزار تا بلاسرش میاد.منم همون اولاش اسهال بودم.اصلا ب این چیزا یه درصدم فک نکن.اصلا ازالان استرس نگیر.حتی به قلبشم فک نکن فقط سوره یاسینو بخون ازالان بخوای انقد خودتو اذیت کنی سر یه اسهالی ک تا آخر دق میکنی. به هیچی فکن نکن
دوم چرا فکرای الکی میکنی آدم وقتی باردار میشه بخاطر بهم ریختن هورموناش هزار تا بلاسرش میاد.منم همون اولاش اسهال بودم.اصلا ب این چیزا یه درصدم فک نکن.اصلا ازالان استرس نگیر.حتی به قلبشم فک نکن فقط سوره یاسینو بخون ازالان بخوای انقد خودتو اذیت کنی سر یه اسهالی ک تا آخر دق میکنی. به هیچی فکن نکن
0
1399/12/21
سوال کننده
اها
1
1399/12/21
سوال کننده
ممنون گلم
0
1399/12/21
سوال کننده
ممنون عزیزم انشاالله نی نی تو به سلامتی بغل بگیریش و زایمان راحتی داشته باشی
چشم خیلی ممنون از همراهی هاتون
چشم خیلی ممنون از همراهی هاتون
0
1399/12/21
مهناز نوروزی
فدات همچنین شما عزیزم😘😘😘
0
1399/12/21
سوال کننده
خدانکنه عزیزی
0
1399/12/21
Azi 💖 ...
منم چند هفته اول اسهال داشتم
حالت تهوع هم ک طبیعی چرا ب خودت استرس میدی
حالت تهوع هم ک طبیعی چرا ب خودت استرس میدی
0
1399/12/21
masome .
عزیزم نترس هیچی نیست تازگیا کیوی نخوردی
0
1399/12/21
سوال کننده
اها ممنون عزیزم ترسیده شدم چون سقط داشتم
0
1399/12/21
سوال کننده
نه عزیز میوه سیب و پرتغال کلا من قبلا ک حامله هم باشم اسهال بودم اسهال شدید نیست مثلا نرمه
0
1399/12/21
سوال کننده
ببخشید
0
1399/12/21
سوال کننده
اسید فولیک 5 میخورم داخل اینترنت زدم نوشته عوارض هاشو یکیش اسهاله
0
1399/12/21
Afsaneh 🐼
منم دقیقا اسید فولیک 5میخوردم و اوایل بارداری اسهال بودم
0
1399/12/21
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
سلام،ی چیزی بهت بگم خواهرانه،منم سقط داشتم،ولی اصلا تروخدا تو اینترنت تزن علایم سقط علائم خارج رحم و فلان ،هیچ نزن ،هیچ پیگیر نباش ،ب خودت بگو همه نوع علاینی طبیعیهد
0
1399/12/21
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
اصلا و اصلا نخون ،اصلا و اصلا تو اوما تایپیکایی که میدونی بهت استرس میدن نرو بخون
0
1399/12/21
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
من پارسال همینطور بودم،میکفتم عه نکنه من سقط کنم،عه نکنه من اینطور بشم ،عه نکنه من فلان بشم،تک تک همش سرم اومد ،طوری بود وقتی یکی بم زنگ نیزد حالمو میپرسید میکفتم خیلی میترسم سقط بشه
0
1399/12/21
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
اما امسال اصلا نه نیتی سایت رفتم ،نه ب چیزای بد فککردم ،همشم گفتم طبیعیه،منم اسهال داشتم گفتم طبیعیه ،فقط فولیک اسید و ویتامین دی رو میخورم،اصلا کار ندارم فکرمم جاهای بد نمیبرم
0
1399/12/21
خدایا پناه همه مون باش ❤
منم همش اسهال بودم کشک خوردم خوب شدم
0
1399/12/21
خدایا پناه همه مون باش ❤
این حرفا چیه اخه چرا گوش میدی
0
1399/12/21
خدایا پناه همه مون باش ❤
مثلا من خوندم گوجه نباید بخوری
0
1399/12/21
خدایا پناه همه مون باش ❤
کوفتم شده بود تا اینجا سوالمو گذاشتم پزشک اوما گفت خوبه تازه منبع ویتامینم هس
0
1399/12/21
خدایا پناه همه مون باش ❤
یا میگفتن ابغوره سقط اوره
0
1399/12/21
خدایا پناه همه مون باش ❤
ولی دکتر گفت افت فشار میاره اگ خییلی بخوری
0
1399/12/21
مامان دوتا فرشته🤩D&p ی
من چقدر برا گوجه از قبل شنیده بودم خوب نیس،ولی ویار داشتم گفتم میخورم ،روستاییا همه چیز میخورن ،هیچ نگشتم دنبال مطلبش که خوبه یا بده
0
1399/12/21
سوال کننده
اها
0
1399/12/21
سوال کننده
باشه ممنون عزیزم
0
1399/12/21
سوال کننده
چشم
0
1399/12/21
سوال کننده
اها
0
1399/12/21
سوال کننده
خوبه عزیزم ممنون ازت
0
1399/12/21
سوال کننده
اها ممنون عزیزم
0
1399/12/21
سوال کننده
💜❤
0
1399/12/22
پزشک اوما
سلام اسهال در اوایل بارداری بعلت انقباضات رحم شایع است
0
1399/12/22
سوال کننده
یعنی نگران نباشم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




