سلام من هر روز که بیدار میشم اگه فورا چیزی نخورم ضعف میکنم و بالا میارم چند بار آماده شدم برم آزمایش قند بدم ولی بخاطر شرایطم نشده یه بارم که محلول خوردم و بالاش اوردم از بس حالم بد شد برگشتم خونه چیکار کنم کسی بوده اصلا نداده باشه
یا فقط آزمایش قند معمولی رو داده باشه
پرسش (1399/12/21):
ندادن آزمایش قند بارداری
539
48
1399/12/21
سوال کننده
0
1399/12/21
حورا جانان💏👼👼
تا اونجا که اطلاع دارم حتما باید بدی؟ ما هم این دردسرا رو کشیدیم
0
1399/12/21
zizi golo
منم چون بالا میاوردم قند معمولی دوساعته دادم
0
1399/12/21
zizi golo
منم تا بلند میشم انقد ضعف میکنم ک شوهرم سریع صبحانرو میاره..ی روز سریع ک بیدارشدم لقمه گرفتم با خودم بردم ازمایشگاهی ک خلوت بود ازمایش خون رو ک دادم لقممو خوردم برگشتم خونه صبحانه کاملمو خوردم ۲ ساعت بعد هم رفتم مجدد خون دادم
0
1399/12/21
فریبا طهماسبی
یعنی میشه ؟ آخه آزمایش قند تا سه مرحله که خون بدی هیچی نباید بخوری بغیر از محلول قندی که میدن
0
1399/12/21
سوال کننده
اگه اینجوری بشه داد که این میتونم تحمل کنم
0
1399/12/21
سوال کننده
اون محلول شیرین هم خوردی؟
2
1399/12/21
فهیمه حسینی
من چون قند دوساعتم بالا بود
دیگه اون ازمایش قند که محلول میدن بخوریم و دکترم برام ننوشت
دیگه اون ازمایش قند که محلول میدن بخوریم و دکترم برام ننوشت
0
1399/12/21
سوال کننده
دارو مصرف میکنین؟
خوراکتون تو بارداری به چه شکل بود؟
خوراکتون تو بارداری به چه شکل بود؟
2
1399/12/21
فهیمه حسینی
نه دارو مصرف نکردم
تا چند ماه رژیم گرفتم
بعد قندم خوب شد
سه دفعه ازمایش قند دو ساعته دادم
تا چند ماه رژیم گرفتم
بعد قندم خوب شد
سه دفعه ازمایش قند دو ساعته دادم
0
1399/12/21
سوال کننده
حالا من هیچی نمیخورم از بس بد ویارم از شیرینی هم متنفرم کلا
0
1399/12/21
سوال کننده
مصرف برنج و نونمم خیلی کم شده
1
1399/12/21
سعیده رضایی
آزمایش قند خون رو خیلی جدی بگیرید .سخت هست ولی سعی کنید کاملا دقیق رعایت کنید چون اگر خدای نکرده قند خون داشته باشید و ازمایشتون درست نباشه بعد ها نمیشه کنترلش کرد و شاید تا آخر عمرتون با این مسئله در گیر بشید
0
1399/12/21
سوال کننده
بله درسته دقیقا حق با شماست گلم
0
1399/12/21
zizi golo
نه
0
1399/12/21
zizi golo
دکتر من ک گف همینم کفایت میکنه
0
1399/12/21
سوال کننده
خوبه پس
0
1399/12/21
faezeh ad
هفته چند باید بریم؟؟
0
1399/12/21
سوال کننده
میگن ۲۴ تا ۲۸ دکترم گفت تا ۳۰ هم رفتی عیب نداره
0
1399/12/21
faezeh ad
منم چیزای شیرین میخورم سریع پس میزنم
قبل بارداری هم اهل شیرینی نبودم الان بدترشدم
قبل بارداری هم اهل شیرینی نبودم الان بدترشدم
0
1399/12/21
سوال کننده
اره منم ولی اون اوایل دیگه افتضاح بودم
0
1399/12/21
faezeh ad
وای من تاالان نابود شدم انگار بچم داره جونمو میخوره قندم بگیرم واویلاست
0
1399/12/21
faezeh ad
نینی چیه
0
1399/12/21
سوال کننده
خدا نکنه انشالله که طوری نمیشه عزیزم
0
1399/12/21
سوال کننده
دختر عزیزم
0
1399/12/21
سوال کننده
من فقط با ترشی و لیمو زنده میموندم
0
1399/12/21
faezeh ad
خوراکم خیلی کمه در روز ناهار و شام شاید در حد یهوعده معمولی هم نشه
0
1399/12/21
faezeh ad
انشا قدمش مبارک باشه
0
1399/12/21
سوال کننده
منم اینجوریم حتی همین الانم
0
1399/12/21
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1399/12/21
faezeh ad
من فقط دمیترین
0
1399/12/21
سوال کننده
انشالله قدم نی نی شما هم مبارک باشه
0
1399/12/21
سوال کننده
من نمیخوردم چون یبوست میشدم و اذیت میشدم
0
1399/12/21
faezeh ad
😑☹️دلم برای غذا خوردن تنگ شده ولی انگار معدم کوچیک شده دلیلش چیه
0
1399/12/21
faezeh ad
مرسی قشنگم انشا
0
1399/12/21
سوال کننده
آی دقیقا
0
1399/12/21
faezeh ad
من نخورم دمیترین گلاب ب روت هیچی هیچی نمیتونم بخورم ینی انقد بالا میارم ک گلوم ورم میکنه استفراغ میاد تو دهنم تف میکنم الانم راه گلوم تنگ شده قرصم ب زور میخورم
1
1399/12/21
faezeh ad
انشا زود. بهتر شی منم خوب شم
0
1399/12/21
سوال کننده
من شدتش تا ۱۶ بود بعد خیلی کمتر شد الان بیشتر سنگینی معدم اذیتم میکنه و کم اشتهایی
1
1399/12/21
فهیمه حسینی
مثل من
من اوایل بارداری لیموی تازه میگرفتم از وسط نصف میکردم میخوردم بعد پوستشو دم دماغم میگرفتم هی بو میکردم
الانم بعد هرغذا یکم آبلیمو نخورم معده درد امونم رو میبره
من اوایل بارداری لیموی تازه میگرفتم از وسط نصف میکردم میخوردم بعد پوستشو دم دماغم میگرفتم هی بو میکردم
الانم بعد هرغذا یکم آبلیمو نخورم معده درد امونم رو میبره
0
1399/12/22
پزشک اوما
سلام با پزشک معالج مشورت کنید و به جای محلول ۱۰۰ گرم گلوکز محلول ۷۵ و یا ۵۰ گرم بدهند اگر باز هم قابل تحمل بود ، قند ناشتا و دو ساعته بدون محلول بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




