سلام دوستان من چند وقت پیش پیام دادم ک هفته ۹ بارداری هستم نزدیکی داشتم و بعدش خونریزی داشتم بعدش شیاف مقعدی پروژسترن استفاده کردم تا یه روز بعدش لک بینی داشتم .الان ن خونریزی دارم ن لک بینی.بنظرتون نیاز خست برم سونوگرافی یا پیش دکتر ؟ خودم حساس شدم .ممنون میشم راهنماییکنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



780
1399/12/20





