سلام عزیزم.
انشا... که کرونا نیس ولی حتما برو تست بده که مطمئن بشی.
بعدشم متخصص ریه خودش بهتر میدونه چی بخوری، چی نخوری
یه راه حل کارساز وارزون تریاک یکم بکش
ممنون گلم ترجیح میدم بمیرم تا اینکه لب به این نجسیا بزنم شماهم ازاین پیشنهادات به هیچ احدی نده
😑😑😑میخوای اصلا راه حل نده شما
دورازجونت .
چیزی نیس ان شالله ،مایعات خیلیییی بخور .
ویتامین سی
عزیزم این کرونای جهش یافته فقط چند روز مهلت طلایی برای شناخت و درمان داره، برو آزمایش بده انشاا.. که چیزی نیست ولی اگه کرونا باشه وقت رو از دست نده
گلم انشاله چیزی نیس محض اطیمینان خاطرت ی تست بده
سلام استامینوفن ساده بخورید ، نیازی به آزمایش کرونا نیست اما به پزشک مراجعه کنید تا با توجه به علائم دارو تجویز کند ، زنجبیل و عسل و آبلیمو مصرف بشه، میوه و سبزی و شلغم زیاد بخورید ، مایعات فراوان بخورید