سلام نوزادم خیلی جیغ زد و گریه کرده بعد دکتر بردمش دکتر گفت چرا گرمش گرفتی لباسش در اورد یه پیراهن استین کوتاه و یک شلوار و پوشک گفت ببرش حتی نذاشت بذارمش تو شنلش بعد از اون شب صداش گرفته ولی شکر خدا ابریزش بینی نداره دل دردم هم میشه میخاد الان گریه کنه با ناله و صدای گرفته گریه میکنه خیلی صدای گریه هاش ناجوره چکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



531
1399/12/20







