بالاپرسیدم
8
1399/12/20
سوال کننده

4
1399/12/20
پریا 🤱🧿
کاملا مثبت
3
1399/12/20
پریا 🤱🧿
مبارکععععع 😍
0
1399/12/20
سوال کننده
ممنون عزیزجان
0
1399/12/20
سوال کننده
خداروشکربلاخره دخترم ازتنهایی درمیاداگه خدابخواد
1
1399/12/20
پریا 🤱🧿
ان شا الله 😍
0
1399/12/20
سوال کننده
دعاکنیداین بچه سالم باشه مثل دخترم رنج نکشه
1
1399/12/20
محدثه ..
مبارک باشه عزیزم انشالا بسلامتی
0
1399/12/20
سوال کننده
سلامت باشی گلم
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
خدا هرچی به خیر و صلاحته همون میشه
مشکل دخترتون چیه عزیزم
مشکل دخترتون چیه عزیزم
1
1399/12/20
fateme ^_^
مثبته مبارکت باشه گلم
1
1399/12/20
yase zahra
سلام مبارکه
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
حتما حتما غربالگری و همه سونو هارو انجام بدین اگه کسی مشکلی تو خانوادتون داره
1
1399/12/20
سوال کننده
موقع بدنیااومدن کشک پانداشت ومهرهای کمروگردن مشکل داره اخه ازدواج فامیلی هستیم حالاهم که باردارشدم پزشک بهم اجازه نداده امابخاطرگریه های دخترم که ابجی یاداداش میخواداقدام کردیم سپردیم به اون بالایی هرچی خدابخواد
0
1399/12/20
سوال کننده
فدات انشالله واسه شما
0
1399/12/20
سوال کننده
فدات ممنون
0
1399/12/20
سوال کننده
اره چون توفامیل هم چندنمونه داریم
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
سر دخترت غربالگری سونو نرفته بودی؟
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
مگه علاجی نداره آمپولی چیزی
1
1399/12/20
پارمیس جووون
سلام عزیزم مبارکت باشهمن
0
1399/12/20
سوال کننده
نه اصلا پزشکم نفرستادمن ارهمون اول بارداری تحت نظرپزشک بودم
0
1399/12/20
پارمیس جووون
منم با شوهرم پسرخاله هستم ولی خدا رو شکر دخترم سالمه
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
سر این حتما حتما بری
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
چرا دکترا اینجوری میکنن مگه ده سال قبل غربالگری نبود؟
1
1399/12/20
فرفری ۳۰ ۰۰
عزیزم مبارکت باشه
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
اکثرا پسر عمو دختر عمو مشکل میخورن
0
1399/12/20
فرفری ۳۰ ۰۰
این بی بی واسه چند روز بعد موعد
0
1399/12/20
سوال کننده
نمیدونم بخداچون دکترژنتیکم که رفتم گفت اصلا توصیه نمیکنه چون دخترم روکه دیدن گفتن این هنوزخوبه بعدی ۲۵ درصداحتمال داره بدترباشه
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
مامان و بابای منم دختر عمو پسر عمو هستن ولی هیچ مشکلی تو بچه ها نیس
0
1399/12/20
پارمیس جووون
ولی الان که داریم اقدام میکنیم شوهرم رو فرستادم آزمایش اسپرم وگفت مشکل داره وباید دارو مصرف کنه وبه مدت ۳ماه دارو مصرف کرد والان دیگه اجازه اقدام داده
0
1399/12/20
سوال کننده
ظاهرانبوده اگه بوده هم دکترماخبرنداشته
0
1399/12/20
سوال کننده
اره ماهم دخترعموپسرعموهستیم .اصلا برادرشوهرم خودش ازپاهافلجه پسرش هم همین طور
0
1399/12/20
پارمیس جووون
شما باید اول آزمایش اسپرم میدادن اگه بد بود دارو مصرف میکرد حالا که علم پزشکی هست چرا استفاده نمیکنین
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
با چه دل و جرعتی اقدام کردی تو
0
1399/12/20
سوال کننده
من بایدهفدهم همین برج پری میشدم
0
1399/12/20
سوال کننده
انشالله بسلامتی
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
شوهرتون چی ؟دخترتون میتونه راه بره؟
بنظرم میشه عمل کرد و تیکه رو گذاشت
بنظرم میشه عمل کرد و تیکه رو گذاشت
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
واسه منم واریکوسل داشت اقدام کردیم شد البته رو اسپرماش اثر نداشته بود
0
1399/12/20
سوال کننده
اگه مجبوربودم خواهرجان خانواده هاهم تحت فشارقراردادن دیگه مونده که پسرشون روببرن زن بدن
0
1399/12/20
نسترن ..
مبارکع باشه ..تو خدا با این حالت برا منم دعا کن سه ساله منتظرم
1
1399/12/20
پریا 🤱🧿
ان شا الله که خدا بهت یه نی نی صحیح و سالم میده نزر کن به مسجدی امام زاده ای
0
1399/12/20
سوال کننده
شوهرم خوبه دخترم تاسه سال نمیتونست راه بره بعدچهارتاعمل زانوانجام دادچون غیرکشکک رگهای زیرزانوهم کوتاه بودحالابعدعمل میتونه خداروشکرامازودخسته میشه اگه خدابخوادتابستون دوتاعمل زانودیگه هم داره
0
1399/12/20
پریا 🤱🧿
خداروشکر که راه چاره ای داره
0
1399/12/20
سوال کننده
انشالله که خبرخوش شماروهم به همین زودی هامیشنویم
0
1399/12/20
رستا (◔◡◔)
مبارکه عزیزم انشالله بارداری خوب و راحتی داشته باشی و بسلامتی نی نی بغل بگیری😍😍😍😍
1
1399/12/20
سوال کننده
انشالله اره حتما
0
1399/12/20
فاطیما احمدی
سلام عزیزم مبارکه انشالله بارداری راحتی داشته باشی و سالم و صالح بیاد بغلت
1
1399/12/20
سوال کننده
فدات عزیزم
0
1399/12/20
سوال کننده
انشالله فداتون
1
1399/12/20
فاطمه f
مباارکه
امیدوارم که سالم و سلامت به دنیا بیاد
امیدوارم که سالم و سلامت به دنیا بیاد
1
1399/12/20
رستا (◔◡◔)
نسترن جون تو تاپیکا میبینمت همش از خدا میخام کنار اسمت هفته های بارداری ببینم😍 الهی ک ب زودی خدا دلتو شاد کنه😇
0
1399/12/20
سوال کننده
همچنین عزیزم
0
1399/12/20
سوال کننده
به خواست خداهمه خانم های منتظرهرچه زودترباخبرخوش اینجاتاپیک بزنن
0
1399/12/20
💙 Fatemeh 💙
مبارکه عزیزمممممم
0
1399/12/20
سوال کننده
فدات انشالله واسه شما
0
1399/12/20
نسترن ..
سلام رستا جان ..خودم ک دیگه خیلی نا امید شدم خدا منو نمیبینه😔
0
1399/12/20
سوال کننده
ناراحت نباش عزیزجان بخواست خدابهترین هانصیبتون میشه
0
1399/12/20
𝒵𝒶𝒽𝓇𝒶 💙🌹💙
مبارکه مبارکه 😍😍😍😍 انشاءالله به سلامتی
0
1399/12/20
سوال کننده
سلامت باشی گلم
0
1399/12/20
❤مریم باانو❤ .
نه اتفاقا مامان وبابای من پسرعمو دخترعمو هستن بچه ها هم شکر خدا مشکلی نداشتن بیشتر پسرخاله ودخترخاله ها مشکل دارن
1
1399/12/20
❤مریم باانو❤ .
سلام عزیزم مبارکه ان شاءالله این بچه ات سالمه سالمه😘🙏
1
1399/12/20
❤مریم باانو❤ .
مادراتونم هم فامیلن خودت وشوهرت؟
1
1399/12/20
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
مبارکه عزیزم
0
1399/12/20
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
مبارکهههه
0
1399/12/20
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
کلا ازدواج فامیلی ریسک و میبره بالا فرقی هم نمیکنه ولی تا خدا نخواد هیچی نمیشه
0
1399/12/20
Fi Fi 🤱
اصلا بد به دلت راه نده هرچی اروم تر و کم استرس تر باشی بچه هم بهتر رشد میکنه... توکل بخدا ان شاالله که صحیح و سالمه...همسایه ما بچه اولش هم از نظر عقلی عقب موندس هم جسمی رشد نکرده و اندازه یه بچه چهارساله مونده ولی دختر بعدیش ماشالله اینقدر خوب و خوشگله از ما بهتر ... نگران نباش
0
1399/12/20
Fi Fi 🤱
اره فرقی نداره چه نسبتی باشه..هر ازدواج فامیلی ای ریسک داره اگرچه خیلیا هم سالمن بچه هاشون... مادرشوهرپدرشوهر من هم دخترخالن هم دختر عمو😬
0
1399/12/20
Fi Fi 🤱
بچه هاشونم همه سالمن
0
1399/12/21
سوال کننده
نه فامیل دورن
0
1399/12/21
سوال کننده
اره برادرشوهرم ودخترعمه م باهم ازدواج کرده بودن که بچه شون مشکل داربودوبعدیه مدت ازهم جداشدن وبعدبرادرشوهرم مجددازدواج کردهمسرش غریبه حالادوتابچه دارن هردوتاسالم
0
1399/12/21
ریما سوزان
مثبتهههههههههه
0
1399/12/21
سوال کننده
انشالله قسمت شما
0
1399/12/21
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا بدهید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



868

