زینک پلاس بخور یا قرص هیر اند نیل بیوتی (hair & nail beauty)
ویتامینها و مواد معدنی بدنت کم شده عزیزم.
من به شخصه به محلولها اعتقادی ندارم چون حس میکنم فقط موضعی عمل میکنن و ریشه ای درمان نمیکنن.
برامنم ضعیفه هر کاری هم بکنی دکتر پوست من گفت ژنتیکیه تو خانواده تون. ی مدت خوب میشه دوباره برمیگرده به اول ی مدت از حرصم کاشت داشتم بعد از اون کلا بیخیال شدم.. 😔😔😔
والا ناخن که شکننده میشه ضعیف میشه کلسیم بدن پایینه وبایدقرص کلسیم خورد
من شنیده بودم میگفتن چند دقیقه تو آبلیمو ناخن ها رو بزاری شکنندگی ش خوب میشه
من قبل بارااری محلول هیدرودرم استفاده میکردم خیلی خوب بود
اره از مکملا استفاده کن البته توصیه اینه قبلش آزمایش بدی چون زیاد شدن هر چیزی تو بدن هم خودش ضرر داره
کپسول ویتامین ای سواراخ کن بریزروناخنات عالیه
من دومدل کرم نئودرم قبل بارداریم میزدم عالی بووود
یکیش کرم کرم مراقبت از ناخن رینوال اینتنس نئودرم
یکیشم کرم دست و ناخن زیتون نئودرم که بعنوان مرطوب کننده هم میشه ازش برای دست استفاده کرد عالی بودن