Ooma
پرسش (1399/12/19):

پریود نشدن و آمپول پرژسترون

سلام وقت بخیر بچه ها یه سوال داشتم من الان ۵۵ روز که پریود نشدم دوتا پرژستورون هم ده روز پیش زدم و دیروز اندازه ی دوتا بند انگشت لک دیدم و حالتای پریودی رو دارم آیا امکان بارداری هست و فقط دیروز لک دیدم
و اینکه ماه پیش هم دوفاستون هم لتروزول مصرف کردم و اینکه دکترمم سونو واژینال انجام داد فقط گفت کیست نداری و تنبلی داری آیا با این حال امکان بارداری هست من دمنوش بخورم پریودیم راه بیوفته یا نه

نه صبر من بخاد بیاد خودش میاد
کن**
خیلی کلافم
مطمئنی باردار نیستی؟
یه بی بی جک استفاده کن
الان میخرم میزنم
خوش خبر باشی☘
هرچی خیره
عزیزم به دکترت گفتی که پریود نشدی حتما یه بیبی چک بزن
امشبم لک اومدا
اصلا مسخره گرفته منو
سلام عزیزم ازمایش ندادی؟ داروی گیاهی نخور
بودن کسایی ک مثل شما انقدر عقب انداختن پریود نشدن حتی امپول هم زدن
بعد فهمیدن باردارن
سلام منم مث شمام
امروز رفتم سونو دادم ی کیست کوچولو دارم فکنم واسه همینه ک پری نمیشیم
البته من قراره فردا برم پروژسترون بگیرم
نه عشقم باشه نمیخورم تا بیاد
والله ب من گفت کیست نداری نمیدونم چرا اینجوری شدم
بی بی زدم منفی بود
سلام احتمالا از این روز ها پریود خواهید شد صبر کنید اگر بعد از چند روز لکه بینی قطع شد مجدد باید تیتر بتا بدی
سلام گلم چکار کردی پریود شدی
نشدم هنوز
😬😬😬😬
تا دوسه روز ترشح قهوه ای داشتم بعد قط شد
بی بی هم زدم منفی بود
دکترمم نیست دیگه تا بعد عید
موندم چکار کنم
خودم میگم شاید از تنبلی ک دارمه
منم نشدم نمی‌دونم چکار کنم شما الان چند روزه
ولی من حتی لک هم نداشتم
ایشالله حامله ای
ممنون ولی آزمایش دادم منفی بود ۲بار ولی هیچ علائمی ندارم
چی بگمبخدا برا من ک بد
۲۵ دی بوده
منم ۳۰ دی
توکل بر خدا
من فروردین ماه ۳ سال تموم میشه ک در اقدامم
‌پس باهمیم تقریبا
آمپول نزدی شما
ک پریودیت بیاد
مشکلت چیه
۳ تا زدم
من تنبلی دارم دوبارم سقط داشتم
نوشتین ۱ ماه اقدام
چرا پس نمیشیم
تنبلی داشتم برج ده سونو دادم گفت خوب شدی
همینجوری زدم وگرنه از ۹۷ اقدامم تقریبا
چ خوب خداروشکر
ایشالله ک جواب بگیری زودتر
چندسالتونه
ولی نمی‌دونم چرا حالا ک دکتر گفته خوب شدی ۵۸ روزه تا الان ک عقب زدم
بخدا آدم میمونه من هی میام دارو گیاهی بخورم باز میترسم
کلافه شدم بخدا
۶ دی پریود شدم بعد ۱۳ قاعدگی رفتم سونو گفت خوب شدی ی آمپول آزاد سازی زد بعد دوباره ۳۰ دی پریود شدم رفتم پیشش گفتم جواب نگرفتم پریود شدم گفت ای ماه استراحت بده ماه بعد بیا ک دیگه پریود نشدم ک نشدم
من همیشه با قرص دوفاستون منظم بودم این سریع با لتروزول ب گفته دکتر اینجوری شدم نمیدونم هورمونام ب هم ریخته
ایشالله برا جفتمونم خیر باشه
جاریم و خواهرش قرص ویتاگونس خوردن تنبلیشون برطرف شد باردار شدن با یک ماه دوماه خوردن حالا خریدم ک بخور م خب پریودی لعنتی نمیاد ک شروع کنم خوردن
ممنون ان شالله
ایشالله شماهم جواب بگیری
بهم خبر بده هرچی شد
ممنون گلم چشم حتما
عصر احتمالا برم دکتر بخاطر شرایط کرونا نمی‌دونم چکار کنم
سلام. عزبزم برو آزمایش بده اگر منفی بود همون دوسه روز لک رو پریود حساب کن
مرسی عشقم
سلام گلم دیروز رفتم دکتر از دادم دوباره منفی بود
قرص ویتاگونس نوشت گفت بیمار داشتم چندین سال باردار نشد با ویتاگونس باردار شد دیشب خوردم حالا پریودشدم
ای جانم
چ خوب
ایشالله ماه بعد باردارمیشی
ب حق این ماه عزیز
ممنون گلم همچنین شما
منم پریود شدم عشقم دیروز
بسلامتی
ان شالله ماه بعد باردار بشی
مرسی عشق
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه