سلام وقت بخیر بچه ها یه سوال داشتم من الان ۵۵ روز که پریود نشدم دوتا پرژستورون هم ده روز پیش زدم و دیروز اندازه ی دوتا بند انگشت لک دیدم و حالتای پریودی رو دارم آیا امکان بارداری هست و فقط دیروز لک دیدم
و اینکه ماه پیش هم دوفاستون هم لتروزول مصرف کردم و اینکه دکترمم سونو واژینال انجام داد فقط گفت کیست نداری و تنبلی داری آیا با این حال امکان بارداری هست من دمنوش بخورم پریودیم راه بیوفته یا نه
پرسش (1399/12/19):
پریود نشدن و آمپول پرژسترون
557
76
1399/12/19
سوال کننده
0
1399/12/19
🤱 Hani Joonii💜
نه صبر من بخاد بیاد خودش میاد
0
1399/12/19
🤱 Hani Joonii💜
کن**
0
1399/12/19
سوال کننده
خیلی کلافم
0
1399/12/19
باران بهاری
مطمئنی باردار نیستی؟
0
1399/12/19
نگار ح
یه بی بی جک استفاده کن
0
1399/12/19
سوال کننده
الان میخرم میزنم
3
1399/12/19
باران بهاری
خوش خبر باشی☘
0
1399/12/19
سوال کننده
هرچی خیره
0
1399/12/19
fateme ^_^
عزیزم به دکترت گفتی که پریود نشدی حتما یه بیبی چک بزن
0
1399/12/19
سوال کننده
امشبم لک اومدا
0
1399/12/19
سوال کننده
اصلا مسخره گرفته منو
0
1399/12/19
Nazmehr 699095
سلام عزیزم ازمایش ندادی؟ داروی گیاهی نخور
بودن کسایی ک مثل شما انقدر عقب انداختن پریود نشدن حتی امپول هم زدن
بعد فهمیدن باردارن
بودن کسایی ک مثل شما انقدر عقب انداختن پریود نشدن حتی امپول هم زدن
بعد فهمیدن باردارن
0
1399/12/20
سحر مامان سلین و دلوین
سلام منم مث شمام
امروز رفتم سونو دادم ی کیست کوچولو دارم فکنم واسه همینه ک پری نمیشیم
امروز رفتم سونو دادم ی کیست کوچولو دارم فکنم واسه همینه ک پری نمیشیم
0
1399/12/20
سحر مامان سلین و دلوین
البته من قراره فردا برم پروژسترون بگیرم
0
1399/12/20
سوال کننده
نه عشقم باشه نمیخورم تا بیاد
0
1399/12/20
سوال کننده
والله ب من گفت کیست نداری نمیدونم چرا اینجوری شدم
0
1399/12/20
سوال کننده
بی بی زدم منفی بود
0
1399/12/20
پزشک اوما
سلام احتمالا از این روز ها پریود خواهید شد صبر کنید اگر بعد از چند روز لکه بینی قطع شد مجدد باید تیتر بتا بدی
0
1399/12/23
Samaneh Mohamadi
سلام گلم چکار کردی پریود شدی
0
1399/12/24
سوال کننده
نشدم هنوز
0
1399/12/24
سوال کننده
😬😬😬😬
0
1399/12/24
سوال کننده
تا دوسه روز ترشح قهوه ای داشتم بعد قط شد
0
1399/12/24
سوال کننده
بی بی هم زدم منفی بود
0
1399/12/24
سوال کننده
دکترمم نیست دیگه تا بعد عید
0
1399/12/24
سوال کننده
موندم چکار کنم
0
1399/12/24
سوال کننده
خودم میگم شاید از تنبلی ک دارمه
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
منم نشدم نمیدونم چکار کنم شما الان چند روزه
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
ولی من حتی لک هم نداشتم
0
1399/12/24
سوال کننده
ایشالله حامله ای
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
ممنون ولی آزمایش دادم منفی بود ۲بار ولی هیچ علائمی ندارم
0
1399/12/24
سوال کننده
چی بگمبخدا برا من ک بد
0
1399/12/24
سوال کننده
۲۵ دی بوده
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
منم ۳۰ دی
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
توکل بر خدا
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
من فروردین ماه ۳ سال تموم میشه ک در اقدامم
0
1399/12/24
سوال کننده
پس باهمیم تقریبا
0
1399/12/24
سوال کننده
آمپول نزدی شما
0
1399/12/24
سوال کننده
ک پریودیت بیاد
0
1399/12/24
سوال کننده
مشکلت چیه
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
۳ تا زدم
0
1399/12/24
سوال کننده
من تنبلی دارم دوبارم سقط داشتم
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
نوشتین ۱ ماه اقدام
0
1399/12/24
سوال کننده
چرا پس نمیشیم
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
تنبلی داشتم برج ده سونو دادم گفت خوب شدی
0
1399/12/24
سوال کننده
همینجوری زدم وگرنه از ۹۷ اقدامم تقریبا
0
1399/12/24
سوال کننده
چ خوب خداروشکر
0
1399/12/24
سوال کننده
ایشالله ک جواب بگیری زودتر
0
1399/12/24
سوال کننده
چندسالتونه
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
ولی نمیدونم چرا حالا ک دکتر گفته خوب شدی ۵۸ روزه تا الان ک عقب زدم
0
1399/12/24
سوال کننده
بخدا آدم میمونه من هی میام دارو گیاهی بخورم باز میترسم
0
1399/12/24
سوال کننده
کلافه شدم بخدا
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
۶ دی پریود شدم بعد ۱۳ قاعدگی رفتم سونو گفت خوب شدی ی آمپول آزاد سازی زد بعد دوباره ۳۰ دی پریود شدم رفتم پیشش گفتم جواب نگرفتم پریود شدم گفت ای ماه استراحت بده ماه بعد بیا ک دیگه پریود نشدم ک نشدم
0
1399/12/24
سوال کننده
من همیشه با قرص دوفاستون منظم بودم این سریع با لتروزول ب گفته دکتر اینجوری شدم نمیدونم هورمونام ب هم ریخته
0
1399/12/24
سوال کننده
ایشالله برا جفتمونم خیر باشه
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
جاریم و خواهرش قرص ویتاگونس خوردن تنبلیشون برطرف شد باردار شدن با یک ماه دوماه خوردن حالا خریدم ک بخور م خب پریودی لعنتی نمیاد ک شروع کنم خوردن
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
ممنون ان شالله
0
1399/12/24
سوال کننده
ایشالله شماهم جواب بگیری
0
1399/12/24
سوال کننده
بهم خبر بده هرچی شد
0
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
ممنون گلم چشم حتما
1
1399/12/24
Samaneh Mohamadi
عصر احتمالا برم دکتر بخاطر شرایط کرونا نمیدونم چکار کنم
0
1399/12/24
باران بهاری
سلام. عزبزم برو آزمایش بده اگر منفی بود همون دوسه روز لک رو پریود حساب کن
0
1399/12/24
سوال کننده
مرسی عشقم
0
1399/12/25
Samaneh Mohamadi
سلام گلم دیروز رفتم دکتر از دادم دوباره منفی بود
قرص ویتاگونس نوشت گفت بیمار داشتم چندین سال باردار نشد با ویتاگونس باردار شد دیشب خوردم حالا پریودشدم
قرص ویتاگونس نوشت گفت بیمار داشتم چندین سال باردار نشد با ویتاگونس باردار شد دیشب خوردم حالا پریودشدم
0
1399/12/26
سوال کننده
ای جانم
0
1399/12/26
سوال کننده
چ خوب
0
1399/12/26
سوال کننده
ایشالله ماه بعد باردارمیشی
0
1399/12/26
سوال کننده
ب حق این ماه عزیز
0
1399/12/27
Samaneh Mohamadi
ممنون گلم همچنین شما
0
1399/12/28
سوال کننده
منم پریود شدم عشقم دیروز
0
1399/12/29
Samaneh Mohamadi
بسلامتی
0
1399/12/29
Samaneh Mohamadi
ان شالله ماه بعد باردار بشی
0
1399/12/29
سوال کننده
مرسی عشق
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




