من تنبلی تخمدان دارم و پریود نامنظم دارم و قرص لتروزول مصرف کردم و ۱۳ سونو دادم که آمپول برام نوشت برای آزاد سازی تخمک و گفت یک شب درمیون انجام بده الان من ۱۴ و ۱۵ انجام دادم آخه من برای پسر دار شدن اقدام کردم الان به نظرتون ۱۶ هم انجام بدم یا همون یک شب درمیان یا از کین تخمک گذاری استفاده کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



368
1399/12/19


