سلام وقتتون بخیر
من مجدد رفتم سونو دیروز
۳۶ هفته و ۱ روزم بود باز آب دور جنینم ۲۲.۵ بود
سونو ۲۹ هفتمم ۲۲ بود
یعنی هیچی کم نشده
خیلی استرس دارم یعنی مشکلیه؟
کسی بوده آب دورش زیاد باشه و بعد از تولد مشکلی نداشته باشه جنینش
تو این ایام دکترم نیستش.میترسم اتفاقی بیفته برام چیکار کنم؟
درضمن وزن جنین در این هفته ۳۰۳۰ نرماله ؟
سونوم رو میفرستم
پرسش (1399/12/19):
آب دور جنین زیاده
601
47
1399/12/19
سوال کننده
2
1399/12/19
mahshid ❤️❤️❤️❤️😍😍
انشالله اتفاقی نمیفته هم هفتت خوبه هم وزن جنین حتی بدنیابیادم انشالله مشکلی نیس
0
1399/12/19
سوال کننده

1
1399/12/19
کتی م
همسایه مون آب دور جنینش زباد بود دکتر ترسونده بودش ولی خودش ریلکس بود می گفت بارداریای قبلیم هم همینطور بودم و هیچ اتفاقی برا دختراش نیفتاده بود این سری هم دخترش سالم بدنیا اومد
1
1399/12/19
رویا 😇😇
نترس چیزی نیس
وزنم خوبه من بچم ب دنیا اومد تو 40هفته وزنش 3030 بود
وزنم خوبه من بچم ب دنیا اومد تو 40هفته وزنش 3030 بود
1
1399/12/19
نازبانوجان 👶❤
عزیزم از۳۶هفته به بعدبچه کامله؛تواین هفته ها دنیام بیادمشکلی پیش نمیاد نگران نباش؛خداروشکروزنش هم خوبه
1
1399/12/19
fifi r
مال منم همینه خیلی میترسم
1
1399/12/19
سمانه 👨👩👦
عزیزم منم اینجوری بودم اب دور جنین نزدیک به حداکثر بود عددش یادم نیست، ولی فقط دکترم برام ازمایش قند نوشت از اون چند مرحله ایا، بعد که ازمایشم خوب بود گفت دیگه مشکلی نیست نگران نباش، خداروشکر مشکلی هم میش نیومد، من خیلی اب میخوردم میگفت احتمالا به خاطر همینه
0
1399/12/19
سوال کننده
خب ببخشید بچتون سروقت بدنیا اومد؟
من الان برا ۳۸ هفته و ۷ روز نوبتم داده برا سزارین
من الان برا ۳۸ هفته و ۷ روز نوبتم داده برا سزارین
1
1399/12/20
پزشک اوما
سلام نگران نباشید الان ۳۷ هفته هستید و هر زمان لازم باشه پزشک ختم بارداری را اعلام میکنه و جنین کامل است
0
1399/12/22
maman m
سلام عزیزم .من تو هفته ۳۶و ۱روز اب دور جنینم ۲۷بود دقیقا هنون روز بعد سونو ،کیسه ابم پاره شد و بچم صحیح وسالم ب دتیااومد.نگران نباش
0
1399/12/22
maman m
و جنین هم کامل بود و حاملگیم زودرس نبود
0
1399/12/22
maman m
من وزن جنینم ۲و۶۰۰ بود
0
1399/12/22
سوال کننده
سلام عزیزدلم قدمش مبارک باشه.خداروشکر سالم بود.خیالم راحت شد.ممنونم عزیزم
0
1399/12/22
سوال کننده
فعلا که به من تا هفته ۳۹ گفته صبر کن هنوز ۱۶ روز مونده
0
1399/12/22
سوال کننده
خدا کمکم کنه ایشالا
0
1399/12/22
maman m
مرسی عزیز
0
1399/12/22
maman m
انشالله که خیره نگران نشو،تاپیکتو دیدم گفتم بهت دلگرمی بدم و بگم ک برامنم چنین اتفاقی افتادع
0
1399/12/23
nahid nt
سلام عزیزم شما واسه آب جنین دکترت چی گفت؟منم ۳۶ هفته و ۱روز رفتم سونو اب دور جنین ۲۱
0
1399/12/23
سوال کننده
سلام عزیزم.والا هیچی گفت طبیعیه.یه کم بچت درشته برا همینه.کاری نمیخواد کنی.ازمایشتم نمیخواد تکرار کنی.زیادم نیست خیلی بالا ۲۵ میگن زیاده😕
0
1399/12/23
سوال کننده
وزنش چقد بود کوچولوت
0
1399/12/23
nahid nt
من ۳۰۷۰
0
1399/12/23
nahid nt
نگفت رژیمی چیزی بگیری؟
0
1399/12/23
سوال کننده
خب برا همینه .به منم گفت بیشتر برا وزنشه
0
1399/12/23
nahid nt
کاش این دوهفته هن زود بگذره خیالمون راحت بشه
0
1399/12/23
سوال کننده
من ک اضافه وزنی نداشتم.کلا ۶ کیلو کل باردادیم.
نه فقط دکتر سونو گفت مصرف قندت کم کن
نه فقط دکتر سونو گفت مصرف قندت کم کن
0
1399/12/23
سوال کننده
شما کی زایمانته؟
0
1399/12/23
سوال کننده
واقعا کاش زودتر تموم شه.
خسته شدم
خسته شدم
0
1399/12/23
nahid nt
من سزارینم فکر کنم۱۰ فروردین اخرش باشه
رو ان تی ۱۹ فروردین
رو ان تی ۱۹ فروردین
0
1399/12/23
nahid nt
منم ۸کیلو اضاف کردم کلا
0
1399/12/23
سوال کننده
من ۸ فروردین ایشالا سزارین اختیاری
0
1399/12/23
سوال کننده
اول گفت مواد قندی زیاد میخوری
گفتم نه والا اصلا.بخدا اینقد خوراکمم کمه.هیچی نمیخورم.هفته ای ۲بار کلا برنج.
گفتم نه والا اصلا.بخدا اینقد خوراکمم کمه.هیچی نمیخورم.هفته ای ۲بار کلا برنج.
0
1399/12/23
nahid nt
من ۳۴ هفته سونو دادم ۱۶ بود اب دورش
دکترم تو مطب ۳شنبه هفته پیش سونو کرد گفت اب دورشم خوبه
دکترم تو مطب ۳شنبه هفته پیش سونو کرد گفت اب دورشم خوبه
0
1399/12/23
nahid nt
حالا خداروشکر وزنشون خوبه دنیا بیان کامل شدن
0
1399/12/23
سوال کننده
ب نظرت تا زایمان چقدر میشن ۱۴ روز دیگه؟
۳ونیم میشن؟
۳ونیم میشن؟
0
1399/12/23
nahid nt
روزی ۳۰گرم حداقل وزن میگیرن
من تو دو هفته ۲۶۵۰بود
شد ۳۰۷۰
من تو دو هفته ۲۶۵۰بود
شد ۳۰۷۰
0
1399/12/23
سوال کننده
خب پس تا ۳ ونیم میرسن خوبه پس
0
1399/12/23
nahid nt
اره 💓
نی نیامون باهم دنیا میان 💓
نی نیامون باهم دنیا میان 💓
1
1399/12/23
سوال کننده
اره چقد خوب عزیزم.
خیلی دوست داشتم یکی پیدا کنم هم هفتم❤😍
خیلی دوست داشتم یکی پیدا کنم هم هفتم❤😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




