Ooma
پرسش (1399/12/19):

میشه سونو زیر رو تفسیر کنید

حجم آب و و بقیه چیزار و میشه ببینیددر کل سونوش نرماله؟

میشه سونو زیر رو تفسیر کنید
بنظرک همه چی اوکیه
مرسی عزیزم آب دورش کم که نیست‌‌؟
نع زده درحدطبیعی باتوجه ب سن بارداری اش خوبه
ببین بین ده تابیست وشش نرماله پونزده فکرکنم نرمال ترین حالتشه ک ایشون ب حالت نرمال نزدیک اند
بازم بقیه بیان نظربدن
عزیرم شما حدودا ۳۰هفته سونو وزن نی نی چقدربود
مال آبجیمه عزیزم 32 هفته 1800بوده سونو وزنش
سلام نرمال است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه