با سلام خدمت پزشک محترم و دوستای خوب اومایی
خواهرم 9 روز پیش انتقال جنین سه روزه داشت از دیروز کمر درد شدید داره و زیر دلش عین پریودی خفیف میگیره دفعه پیش انتقالش منفی شد , بنظرتون این علائم طبیعیه یا علائم بارداریه ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



10793
1399/12/18







