سلام الناز جان دخترت چطوره شرح زایمان نذاشتی ازت خبر نداشتم دیگه زایمانت خوب بود؟
زهرا انصاری
محمدحسین مساحی
ولی مساحی ۲میلیون میگیره
انصاری نمیگیره
من خودم انصاری زایمان کردم
زایمانتون خوب بود راضی بودید؟ برخورد دکتر چطور بود؟
اخلاقش خوبه
من زود زایمان کردم بچم رفت توی دستگاه البته چون دهانه رحمم داشت باز میشد سزم کرد حالا درست وغلطش را نمیدونم
سلام عزیزم . اره خیلی خوب بود راضی بودم . فقط دخترمکولیک شدید داره شب تا صبح گریه میکنه
بچه منم همینطور اشکم دراومده۳نوع داروهم میدم فایده نداره
اره منم انواع قطره هارو امتحان کردم
مادربزرگم میگفت به اندازه یک سوم قاشق چای خوری کره بدید به بچه تا دل دردی نشه میگفت از خشکی روده است نمیدونم واقعا حالا جواب میده یانه؟ اخه قدیم هیشکی از بچه ها اینجوری نمیشدن
الناز جون امتحان کردی به ما هم خبر بده عزیزم