سلام .نوزاد من از موقع تولدش وسط شیر خوردن شیر پرت میشه گلوش و حس خفگی داره . من سریع بلندش میکنم و تو پشتش میزنم و فوت میکنم صورتش . شیرمم حتی دوشیدم با شیشه بهش دادم بازم همینجوریه. با حرص شیر میخوره و تند تند. به دکترمم گفتم گفت این بخاطر رفلاکسه و بهش اس امپرازول ۱۰ داده.گفتش خیلی خطرناکه این حالت . من خیلی ناراحتم خیلی غصه میخورم نمیدونم باید چیکار کنم .راه حلش چیه . پزشک اوما میشه کمکم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



435
1399/12/18





