سلام خسته نباشید من شنبه سونو دادم بعد باید آمپول آزاد سازی میزدم بعد دکتر گفت آمپول نزن مجدد سونو بده نمیدونم چرا مشکل چی بود .الان تکرار کردم ضخامت اندومتر کمتر شده سایز کیست هم بزرگتر شده نمیدونم اگه کسی میدونه لطفا توضیح بده که چجوریه سونو 🤯😲
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



508
1399/12/18





