سلام به متخصص اومایی عزیز
من طبق سونو ۱۶ هفته ۶ روزم هست و توی ۱۴ هفته سرکلاژ شدم با سرویکس۲۴
الان چند روز حس حرکت داخل رحمم میکنم و انگار از داخل رحمم ضربه میخوره به دهانه رحمم
ایا امکان باز شدن سرکلاژ هست و این ضربه ها طبیعیه؟
حس میکنم الان دست یا پاهاش میاد تو واژنم
و یبوست هم دارم که شربت لاکسی ژل میخورم ولی زیاد فایده نداره
پرسش (1399/12/18):
درد رحم و زیر دل
418
14
1399/12/18
سوال کننده
0
1399/12/18
مهدیه ❤️
سونو شکمی شدی یا واژینال؟؟
0
1399/12/18
سوال کننده
شکمی شدم و ی بار هم معاینه
0
1399/12/18
سوال کننده
برای طول سرویکس واژینال شدم
0
1399/12/18
سوال کننده
بعد سرکلاژ
0
1399/12/18
pastil 👶❤
سلام نی نیت حرکتاشو متوجه میشی؟جفتت چیه؟
0
1399/12/18
pastil 👶❤
شاید براشما جنین حالت بریچ هستش دیدم خیلیا اینطورین مشکلی نیس
0
1399/12/18
سوال کننده
بله حرکاتش متوحه میشم جفتمم نمیدونمچیه
بریچ بده؟؟،
بریچ بده؟؟،
0
1399/12/18
pastil 👶❤
یعنی با پا رو رحمت ایستاده و لگداش ییشتر اونجاست نه مشکلی نیست تا ماهای اخر خیلی میچرخه نگران نباش
0
1399/12/18
سوال کننده
وای دیشب حس می کردم الان یا پاش یا دستش میاد تو واژنم کلی ترسیدم
0
1399/12/18
سوال کننده
مرسی ماستیل جونم
0
1399/12/18
سوال کننده
پاستیل جونم
0
1399/12/18
pastil 👶❤
ایشالا بسلامتی زایمان کنی حتما استراحت مطلق باش بری آنومالی نی نیتو میبینی صحیح و سالم😍
0
1399/12/19
پزشک اوما
سلام اگر جفت پایین است یا جنین حالت بریچ باشه احساس حرکات جنین در واژن طبیعی است ، در غیر اینصورت پیگیری کنید
0
1399/12/19
سوال کننده
تشکر از دوستان و مامای عزیز
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




