ازمایشمو میذارم بهم بگین چطوره
0
1399/12/18
سوال کننده

0
1399/12/18
فاطمه ......
مبارکه عزیزم
1
1399/12/18
nazgol solo
مبارکه عزیزم .خوس قدم باشه براتون
0
1399/12/18
سوال کننده
ممنون آمین
0
1399/12/18
بانو b
مبارکه ،آخرین پریودیتون ۱۱ بهمن بود؟
0
1399/12/18
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
عالیه مبارکه 🌹😍
1
1399/12/18
nazgol solo
احتمال اینکه دو قلو باردار باشی هستا چون بتات خیلی بالاست .سابقه دوقلویی دارین ؟
0
1399/12/18
سوال کننده
۱۲
0
1399/12/18
nazgol solo
محیا تو واتس آپ گروه زدیم نمیای؟
0
1399/12/18
سوال کننده
اره هم خودم دوقلوم هم دوتا از خواهرام
0
1399/12/18
سوال کننده
میشه منم ببرین
0
1399/12/18
بانو b
چه خوب ،بچه ی اولتونه؟
0
1399/12/18
nazgol solo
به احتمال زیاد شما هم دوقلو داری مبارکت باشه
0
1399/12/18
سوال کننده
بله
0
1399/12/18
سوال کننده
واای استرس گرفتم
0
1399/12/18
سوال کننده
فقط سالم باشن
0
1399/12/18
بانو b
ان شاالله سلامت باشن،
0
1399/12/18
nazgol solo
الان لینکش برات میفرستم .
0
1399/12/18
سوال کننده
انشاالله دامن شماهمسبز بشه ب زودی
0
1399/12/18
سوال کننده
مرسی
0
1399/12/18
سوال کننده
شما چندهفته رفتین سونو تشکیل قلب
0
1399/12/18
بانو b
منم۱۷ بهمن آخرین پریودیم بود
0
1399/12/18
سوال کننده
انشاالله این ماه خبر خوب بگیری
0
1399/12/18
nazgol solo
اونجا هم حرف میزنیم وقتمون بگذره هم شوخی میکنیم بخندیم هم به سوالای همدیگه جواب میدیم دوست داشتین عضو بشین
0
1399/12/18
سوال کننده
عضوشدم ممنون
0
1399/12/18
nazgol solo
من چون سابقه سقط داشتم پنج هفته رفتم برای ساک بارداری وقتی ساک دیده شد با کیسه زرد هفته بعدش رفتم برای سونوی قلب که خدا روشکر قلبش تشکیل شده بود .ولی شما صبر کن به تاریخ پریودیت ۸ هفته برو که خیالت راحت باشه
0
1399/12/18
بانو b
یه با سقط کرده بودید؟
0
1399/12/18
بانو b
علتش چی بود،وبعد چه مدت اقدام کردید؟
0
1399/12/18
سوال کننده
همون بعد تعطیلات مبشه دیگ
0
1399/12/18
nazgol solo
اره بذار بعد از عید برو بهتر .فقط نزدیکی نداشته باش کار سنگین نکن اصلا پله بالا پایین نکن زیاد و فولیک اسید بخور تا سونوی قلب بری پیش دکتر
0
1399/12/18
nazgol solo
ساک بارداری افتاد بتام اومد پایین .تیر سقط کردم یه پریودی گذشت اقدام کردم مهر آخرین پریودیم بود
0
1399/12/18
سوال کننده
ید فولیک داده بهم بخورم
0
1399/12/18
بانو b
عزیزم ان شاالله به سلامتی زایمان کنی
0
1399/12/18
nazgol solo
ممنونم
0
1399/12/18
فاطمه ....
سلام عزیزم مبارکه به سلامتی بغل بگیریش
0
1399/12/18
فرشته م
مبارک باشه عزیزم❤️
0
1399/12/18
پزشک اوما
سلام بارداری شما مبارک تیتر بتا هم عالی هست
0
1399/12/18
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
مبارکه انشالله بسلامتی بغلشون کنی
0
1399/12/18
فرفری ۳۰ ۰۰
سلام عزیزم چندروز بعدش بی بی زدی مثبت شد
0
1399/12/18
Shiva Nour
مبارکه گلم❤️
0
1399/12/18
طیبه مامان آریان💙 .
سلام گلم مبارکت باشه.ان شا الله که دوتا ان.من عاشق دوقلوام منم تیتر بتام بالا بود ولی بچم یکی بود.کیست هم ممکنه یکمی تیتر رو بالا ببره ولی تا ان تی خودش آب میشه و هیچ مشکلی برای بارداری نداره.
عالیه عالیه.مبارکت باشه بازم ان شا الله سالم و سلامت و به وقتش میاد بغلت
عالیه عالیه.مبارکت باشه بازم ان شا الله سالم و سلامت و به وقتش میاد بغلت
0
1399/12/18
سوال کننده
سه روز تاخیر
0
1399/12/18
سوال کننده
ممنون عزیزم
0
1399/12/18
جیران ف
سلام مبارکت باشه
0
1399/12/18
سوال کننده
ممنون انشاالله قسمت شما
0
1399/12/18
رویا رضایی
منم اخرین پریودم 14بهمن بوده الان باردارم .ایشالله مبارک
0
1399/12/18
بانو b
مبارکتون باشه ان شاالله
0
1399/12/18
الهه م
مبارک باشه عزیزم
زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه
0
1399/12/18
رستا (◔◡◔)
عالیه عزیزممم مبارکه😍😍😍😍 بارداری خوبی داشته باشی💃
0
1399/12/18
👸Zahra👸 Moghadam
مبارک باشه انشالله
0
1399/12/18
❤️panah❤Rasta❤ 😍
مبارکه گلم
0
1399/12/20
رویا رضایی
https://chat.whatsapp.com/ILnjRUaTTJbA6OIE7gGcGy
مامانا که هفته های بارداریشو پایین هست یه گروه واتس اپی زدیم بیان اونجا
مامانا که هفته های بارداریشو پایین هست یه گروه واتس اپی زدیم بیان اونجا
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول



1190

