سلام من چند دوره خوردم اما خداروشکر کیست نشد. البته باردار هم نشدم
عزیزم شما تنبلی شدید داشتی؟ شاید واسه اونه
یه بنده خدایی تو همین اوما، تنبلی شدید داشته با لتروزول و کلومیفن و متفورمین باردار شده ، یعنی همگی رو خورده بود و کیست نشده بود و باردار شده بود... ولی من تنبلی کمی دارم میترسم با این دارو کیست بشه
سلام منم با همین قرص باردارشدم کیست نشد شب پنجم تا دهم پری شبی دوتاخوردم بعدش امپول ازادسازی
منم کیست نشد نگران نباش همه مثل ه م نیستن ک
مبارک باشه، اونوقت رفتی سونو؟ چه موقع امپول ازادسازی زدی؟
خداکنه... حالا ابن ماهو میخورم ببینم چطور میشه
ممنون نه نرفتم سنو پری نامنظم بود ۲۱موعد زدم البته از درد میفهمیدم تخمکگزاریه
من با اولین ماه مصرف این قرص باردار شدم البته من روزی یدونه بود. فکرای منفی رو از خودت دور کن . مثبت بیاندیش. ان شاء الله تو هم با اولین دوره مصرف نتیجه بگیری
ان شالله دعاکن منم باردار بشم
سلام یکی از عوارض قرص لتروزول میتونه ایجاد کیست باشه اما نگران نباشید اگر لازم بود پزشک آمپول آزاد ساری هم تجویز خواهد کرد مصرف کنید