سلام خوبین خانما . من بچم دوماه و ۷ روزشه . رفلاکس داره ولی شدید نیست چون دارویی مصرف نمیکنه . ولی زیاد استفراغ میکنه دکتر براش شیر خشک آپتامیل اچ آ نوشت . چون قبل اون شبا زیاد گریه میکرد گفتم شاید گشنشه نان میدادم بهش .الان که آپتامیل رو میدم بوش بو سوخته میده . و هم اینکه فرق نکرده برا استفراغش .چن روز قطع کرده بودم دیروز دادم دوباره ... بنظرتون چه شیر خشک دیکه ایی خوب هستش ؟؟ببخشین طولانی شد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1399/12/17



