سلام دوستای گلم
دوستم بچش 50 روزشه و میخاد ب عنوان کمکی شبا شیر خشک بهش بده
لطفا اگ تجربه ای دارید بگید
مارک چی خوبه؟
اصلا این کار درستیه یا نه
شیر خودش خوبه اما آبکیه
پرسش (1399/12/17):
شیرخشک بعنوان کمکی شیر مادر
461
22
1399/12/17
سوال کننده
0
1399/12/17
سوال کننده
هیچکی نبود ینی🤔🤔🤔🙄
2
1399/12/17
مهدیه
سلام عزیزم
اولا آپتامیل میگن نزدیک ترین شیر به شیر مادره
دوما نظر من کار درستی نیست
چون خودم این اشتباهو کردم و از یک ماهگی به پسرم شبا فقط 60 سی سی میدادم تا آقا 6 ماهش شد و دیگه سینه منو نگرفت و شیر خشکی شد
شیرمم خوب بود فقط پسر من خیلی شکمو بود و شبا هم شیری برام نمیموند من بهش دادم که اشتباه محظ بود😊
اولا آپتامیل میگن نزدیک ترین شیر به شیر مادره
دوما نظر من کار درستی نیست
چون خودم این اشتباهو کردم و از یک ماهگی به پسرم شبا فقط 60 سی سی میدادم تا آقا 6 ماهش شد و دیگه سینه منو نگرفت و شیر خشکی شد
شیرمم خوب بود فقط پسر من خیلی شکمو بود و شبا هم شیری برام نمیموند من بهش دادم که اشتباه محظ بود😊
0
1399/12/17
سوال کننده
سلام عزیزم ممنون از جوابت
اینم شوهرش مخالفه میگه عادت میکنه ولی دوستم اصرار داره بده میگ میخام تپل بشه
اینم شوهرش مخالفه میگه عادت میکنه ولی دوستم اصرار داره بده میگ میخام تپل بشه
0
1399/12/17
سوال کننده
60 سی سی کمه یا زیاد😂😂ینی درین حد بی تجربم😂
1
1399/12/17
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
ب تغذیه خودش برسه ، شیر خشک چیه اخه کمکی عادت کردن همه ب نوزاد شیر خوار میدن خیلی اشتباهه چون دبگه سینه نمیگیره
0
1399/12/17
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خیلی کم
0
1399/12/17
سوال کننده
خودش ک خمه چی میخوره در هفته دوبار آبگوشت میخوره اما دوسداره تپل باشه😐😐
0
1399/12/17
سوال کننده
همه**
0
1399/12/17
سودابه محمدی
من ب پسرم شیرخشک میدم اما شیرخودم ول نکرده..من بیومیل میدم
0
1399/12/17
♡minaa♡ ♡o♡
عزیزم سوپر امیل عالیه از بقیه هم گرون تره
0
1399/12/17
مهدیه
شوهرش بهترین نظر رو داره همینکه سالمه تپلی نمیخواد
0
1399/12/17
مهدیه
در کنار شیر مادر زیادشم خست ولی فقط و فقط شیرخشک بخوره کمشه باید تعداد دفعات زیاد باشه
0
1399/12/17
مامان دخترای قشنگم❤️
عزیزم من تروویتال دادم. فقط و فقط شبی ی وعده. واسه تپلی ندادم واسه اینکه بتونم برم سر کار نا به شیر خشک عادت داشته باشه. ده ماهگی هم خودش شیر خشک و ول کرد.سینه مو ول نکرد اصلا
0
1399/12/18
مامان امیرعلی
عزیزم من ببلاک به پسرم میدم روزی دو سه بار هربارم سه پیمانه.شیر خودمم خوبه خداروشکر،شیشه خوردنش باعث نشده سینه مو نگیره. وزن گیری شم خوبه شکرخدا.تروویتال هم یه سری دادم ولی چون دل درد داشت اون سنگین بود اذیتش میکرد.اونم خوب بود
0
1399/12/18
مامان امیرعلی
درکل به نظرم خوبه بچه گهگاهی شیرخشک بخوره چون یه وقت میخوای بری بیرون یا تو خونه ام کاری داری نمیتونی شیر بدی،اونموقع ها به درد میخوره.یکسره که نمیشه بچه شیر داد
0
1399/12/18
مامان امیرعلی
نیاز به خریدن شیرخشکای گرون نیست.بهترین کار مشورت با دکتره.چون هر شیرخشکی ممکنه به بچه نسازه
0
1399/12/18
سوال کننده
خیلی ممنون از دوستایی ک نظر دادن عالی بود تظرات🙏👌💗
0
1399/12/20
مامان امیرعلی
😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




