سلام من از اول تکونای بچمو همه جا حس میکنم گاهی سمت مثانم گاهی روی واژنم گاهی هم حس میکنم تو لگنمه
مثلا نصف روز گاهی اوقات اینجوریه بعدش میاد توی شکمم
خطرناکه یا طبیعیه؟
طول سرویکسمم توی آنومالی۳۵بود
پرسش (1399/12/17):
حرکت جنین پایین شکم
591
21
1399/12/17
سوال کننده
0
1399/12/17
مامان امیرعلی وامیررضا👱♂️🤱
من بیشتر زیرنافم حسش میکنم
0
1399/12/17
مامان امیرعلی وامیررضا👱♂️🤱
طول رحمم۴۱ هست
1
1399/12/17
سوال کننده
زیرنافمم حس میکنم
کلا میچرخه همه جا حسش میکنم
لگن مثانه واژن پهلوهام....
کلا میچرخه همه جا حسش میکنم
لگن مثانه واژن پهلوهام....
0
1399/12/17
مامان امیرعلی وامیررضا👱♂️🤱
اون قسمتا خیلی کمترحسش میکنم بااینکه تو سونوگرافی میچرخید ولی من حس نمیکردم
0
1399/12/17
مامان امیرعلی وامیررضا👱♂️🤱
اره آخه هفته شما جلوتره
0
1399/12/17
🐣🐥جوجه رنگی ❤
پس چرا من چیزی حس نمیکنم ؟😕 استرس میگیرم گاهی
0
1399/12/17
سارا اعظمی
منم اینجوریم عزیزم
0
1399/12/17
سارا اعظمی
طول سرویکس منم ۳۵ بود تو سونوی انومالی
0
1399/12/17
سوال کننده
طبیعیه یعنی؟تو لگنم تکون میخوره استرس میگیرم
0
1399/12/17
mahi ♤
منم هر روز یجا حس میکنم تکوناشو
گاهی دورناف گاهی سمت راست و چپ
گاهی هم اون پایین مایینا 😃
گاهی دورناف گاهی سمت راست و چپ
گاهی هم اون پایین مایینا 😃
0
1399/12/17
🧿shirin 🤱maman hanna🤱
منم بعضی وقتا میزنه پایین نافم
0
1399/12/17
🌱 nstrn 🌱
طبیعیه دیگه هر چی بالاتر بری بیشتر پایین میاد بچه.مخصوصا وقتی سرپا باشی میاد پایین استراحت کنی میره بالا
0
1399/12/17
سوال کننده
آره دقیقا سرپا میشم بعد میشینم پایین حسش میکنم بعدش میره بالا
0
1399/12/17
fifi r
طبیعیه عزیزم چون بریچه
0
1399/12/17
fifi r
منم همینم خیلی نگران بودم رفتم سونو گفت بربچه
0
1399/12/17
fifi r
در حد دو الی سه ثانیه حالت سجده بمون درست میشه
0
1399/12/17
🐣🐥جوجه رنگی ❤
ممنون ک به سوالم جواب دادید
0
1399/12/17
سوال کننده
عه یعنی الان چرخیده بریچ شده؟
آنومالی بریچ نبود اخه
آنومالی بریچ نبود اخه
0
1399/12/18
پزشک اوما
سلام اگر جفت پایین باشه و یا جنین بریچ باشه احساس حرکات جنین در واژن مشکلی ندارد در غیر ابنصورت باید پیگیری کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




