تا 3روز طبیعیه، یسری دکترا میگن تا یه هفته ام اشکالی نداره
اما ببرش دمتر اگه تا فردا کارنکرد
اگه شیرخشک میدی از شیرخشکشه
شیرخشکش سنگینه. پسر من نان میخورد یوبس شد هر3روز ب زور کارمیکرد، بهش گیگوز میدم الان بهتر شده
نان سنگینه باعث وزن گیری بچه میشه اما یوبسش میکنه، من بچمو بردم دکتر گفت بهش گیگوز بده. و گفت کمی هم شیرشو رقیق کن چند روز
مثلا بجای 30تا، 40تا اب بریز 1پیمانه شیرخشک
اصلا وزن نمیگیره وزن کم کرده
پس حتما ببرش دکتر
چون اگه وزن بگیرن نرماله، اما وزن کم کنه و شکمش کارم نکنه مشکلی هست
سلامتی بچه از کارکردن شکمش مشخص میشه، همیشه مراقب این باش
پاهاشو ببر داخل شکمش یکم اینجوری ورزشس بده کمک میکنه ب کاردادن شکم ولی اگ واقعا کارنمیکنه ببر دکتر عزیزم خیالت راحت شه
یکمی اب نبات بده شکمش کار کنه.
سلام مدفوع نکردن نوزاد تا چند روز طبیعی است از قطره بی بی کر روزانه یکبار استفادن کنید به نوزاد آب ولرم ۶۰ تا ۹۰ سی سی بدهید ، شکم را ماساژ دهید ، مقعد را با روغن گلیسرین تحریک کنید