سلام خانمها خوبین
من دیروز رفتم سونو انومالی دوقلوهام جنسیتشونم گف اولی رو خیلی راحت گف دختر دومی خیلی طول کشید بگه چیه ولی اونم گف دختر
میگم احتمال اشتباه هس؟؟؟یا دقیق هس؟
من امروز یدونه فقط برم دوباره برا جنسیتشون ضرر داره برا بچه ها؟؟؟
پرسش (1399/12/17):
سونوگرافی انومالی و جنسیت
1496
113
1399/12/17
سوال کننده
0
1399/12/17
nazgol solo
شاید دومی پاشو بسته بود یا حالتش خوب نبوده ببینه بعدش دیده گفته دختره چرا داری سخت میگیری به خودت .
0
1399/12/17
nazgol solo
ان شاالله که خوش قدم باشن براتون
0
1399/12/17
سوال کننده
اخه قبلا یه دختر یه پسر گفته بودن الان نمیدونم حساس شدم
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
تو یه کیسه هستن؟
0
1399/12/17
سوال کننده
انشالله عزیزم
0
1399/12/17
سوال کننده
نه کیسه جدا و جفت جدا
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
اکثرا تو یه کیسه همسان میشن
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
خیلی کم پیش میاد ک آنومالی اشتباه بگه
اگه خیلی طول کشیده احتمالا پاش بسته بود و بعدازینکه مطمئن شده بهت گفته
اگه خیلی طول کشیده احتمالا پاش بسته بود و بعدازینکه مطمئن شده بهت گفته
0
1399/12/17
nazgol solo
تو ان تی حدس میزنن دیگه دقیق نیست که .به سونوگرافی که رفتی اطمینان نداری؟
1
1399/12/17
پریا 🤱🧿
ولی خوب اگه میخوایی مطمعن بشی میتونی یه سونو دیگه بری
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
یعنی اگ کیسه جدا باشه شبیه هم نمیشن؟
0
1399/12/17
سوال کننده
نمیدونم شاید چون خودش انگار شکاک گفت بلند شد بره دکتر یبار دیگه دستگاه رو زد به شکمم نگاه کرد رفت
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
اوما هنگه باز😐😐😐
0
1399/12/17
nazgol solo
اره اگه کیسه جدا باشه شباهتشون به هم خیلی کمه .هر کدومشون یه شکلن .البته برای دختر خاله من که اینجوری بود یه دختر یه پسر که اصلا شبیه هم نیستن
1
1399/12/17
کوثر 💜
خطاتوسونوگرافیاهمیشه هست فرقی نداره انومالی ان تی
0
1399/12/17
سوال کننده
ضرر نداره؟
1
1399/12/17
پریا 🤱🧿
اوما افتضاح شده
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
ضرر که والا میگن آره ولی خب بمون یکی دو هفته دیگه برو
0
1399/12/17
سوال کننده
چون برا یکی از آشنایان تا ماه آخر گفتن پسر دنیا اومد دختر بود
0
1399/12/17
کوثر 💜
اره من زیادشنیدم
0
1399/12/17
سوال کننده
سونو بعد انومالی کی هست؟؟؟
0
1399/12/17
nazgol solo
اره به نظر منم بمون دو سه هفته دیگه برو که بچه ها هم بزرگتر شدن بهتر ببینیشون
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
آره کیسه جدا بودنی جنین هام جدا میشن ولی خب همیشه اینجوری نیس
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
چه جالب😂😂
1
1399/12/17
کوثر 💜
یکم فاصله بندازبعدبروضررنداره
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
😑😑😑😑
0
1399/12/17
سوال کننده
اره صبر میکنم دقیقا تو ۱۷ هفته رفتم
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
فک کنم کم مونده به زایمانه که میگن بریچ هست یا سفالیک
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
۲۸ هفته برای وزن جنین
0
1399/12/17
nazgol solo
من دقیقا تو نوزده هفته رفتم تو صبر کن بیست هفته برو
0
1399/12/17
سوال کننده
وای پس خودم دوهفته دیگه برم
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
بارداری اولته؟
0
1399/12/17
کوثر 💜
۳۱تا۳۴هفته
0
1399/12/17
سوال کننده
بله ۲تا سقط داشتم سومیه
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
من بچه اولمه دقیق نمیدونم کی هست این چیزا 😄
1
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
انشالله این دوتا جوجه ها برات بمونن و سالم و سلامت بغلشون بگیری😍
2
1399/12/17
پریا 🤱🧿
خدا عوض اون دوتارو یه جا داده بهت 😍
0
1399/12/17
سوال کننده
انشاالله عزیزم.همچنین نی نی شما
0
1399/12/17
رستا (◔◡◔)
ممنون گلم😘😘
4
1399/12/17
سوال کننده
اره قربون خدا برم خدا دامن همه رو سبز کنه انشاالله
0
1399/12/17
کوثر 💜
من سرپسرم اخرین سونوروبین۳۱تا۳۴رفتم هم وزن هم نوع زایمانم وگفت
0
1399/12/17
سوال کننده
برا من که از الان گفته سزارین چون دوقلوعه
0
1399/12/17
کوثر 💜
هرچی باشه بسلامتی بگذرونی گلم😊
2
1399/12/17
پریا 🤱🧿
آره راحت شدی
0
1399/12/17
پریا 🤱🧿
خدا حفظش کنه این نی نی چیه؟
0
1399/12/17
کوثر 💜
سه بارسونودادم همه باشک گفتن دخترخودمم دوس دارم دخترباشه ولی خب منتطرسونواخرم😂
1
1399/12/17
سوال کننده
انشاالله 🥰
0
1399/12/17
سوال کننده
اره از طبیعی خیلی میترسم
0
1399/12/17
maryam mohammadi
اگر گفته دختر دختره دیگه
0
1399/12/17
maryam mohammadi
منم چن بار رفتم انومالی هرچی بگه اوکیه
0
1399/12/17
maryam mohammadi
سونو اخرمم رفتم دختر بود
1
1399/12/17
سوال کننده
منم دختر دوس دارم ولی شوهرم میگه کاش یه پسر یه دختر بود
0
1399/12/17
maryam mohammadi
بگو بچه بعدی پسر میشه
1
1399/12/17
کوثر 💜
اره خب قشنگه اونجوری
0
1399/12/17
maryam mohammadi
درسته ادم پیش خودش شک میکنه امااا همون دخملیه سالم باشه
0
1399/12/17
سوال کننده
نه دیگه خدا اینارو برام حفظ کنه من این بارداریمم پرخطره فک نکنم دیگه اجازه بارداری بده دکتر بهم
1
1399/12/17
کوثر 💜
یادیک فیلم افتادم گف بامن ازدواج کن دوتاپسربرات میارم حامله شددوتاپسراورد😂
1
1399/12/17
maryam mohammadi
عزیزم انشاالله سالم باشن
0
1399/12/17
maryam mohammadi
ارث داشتین ؟
0
1399/12/17
سوال کننده
قشنگه اره
0
1399/12/17
سوال کننده
نه عزیزم دارو مصرف کردم
0
1399/12/17
سوال کننده
😅😅
0
1399/12/17
maryam mohammadi
چه دارویی
0
1399/12/17
سوال کننده
مرسی عزیزم همچنین نی نی شما
0
1399/12/17
maryam mohammadi
فداتشم مرسی عزیزم
0
1399/12/17
سوال کننده
نازایی داشتم لتزرول وامپول تحریک تخمدان
0
1399/12/17
maryam mohammadi
ای جاانم خدا حفظشون کنه
0
1399/12/17
کوثر 💜
یسوال؟
0
1399/12/17
کوثر 💜
الان دوقلوهاحرکتشون چجوریه؟
0
1399/12/17
کوثر 💜
خیلی کنجکاوم ببینم باتک فرق دارن
0
1399/12/17
fatemeh ش
عزیزم سونو معمولی ضرر نداره برو
0
1399/12/17
سوال کننده
چون جفت یکی قدامیه اونو زیاد حس نمیکنم یکی حرکتش در حد قلقلک اخه فک کنم یکم بزرگتر بشن معلوم میشه
0
1399/12/17
سوال کننده
خودمم مشتاقم برم🤭
0
1399/12/17
فاطمه ❤️ مامان ❤️(فرشته کوچولو)❤️
اون که مال وزنه فکر کنم ۱۰ هفته دیگه ولی اون موقعه بچه هات بزرگن احتمال اینکه نبینه خیلی بیشتره
0
1399/12/17
nazgol solo
عزیزم شما آمپول انوکساپارین هم میزنی؟بخاطر سقطی که داشتی میگم
0
1399/12/17
سوال کننده
بله میزنم هر روز
0
1399/12/17
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
عزیزم ان تی ضربانشون چند بود ؟
عکسشونو میشه بفرستی؟
عکسشونو میشه بفرستی؟
0
1399/12/17
سوال کننده
بذار بفرستم عزیزم
0
1399/12/17
سوال کننده

0
1399/12/17
سوال کننده
162
154
154
0
1399/12/17
🧿🧿 مامان فسقل ها 🧿🧿 😊
پس ربطی به ضربان نداره جنسیت
0
1399/12/17
سوال کننده
نه فک کنم ربطی نداره
0
1399/12/17
سوال کننده
از روی ویار من همه میگفتن پسره دوتاشم ولی برعکس شد
0
1399/12/17
پارمیس s
عزیزم وقتی آنومالی گفت دختره شک نکن
0
1399/12/17
پارمیس s
منم ویارم و همه حالتام پسر بود ولی دوتاش دخمل هستن اولاش منم دلم میخواست یکیش پسر باشه ولی الان عاشق دخترامم
0
1399/12/17
پارمیس s
دوقلوهای منم جدا هستن
0
1399/12/17
پارمیس s
حالا نگران نباش ان شاءالله بعدی پسر بت بده خدا
0
1399/12/17
سوال کننده
خدا حفظشون کنه برات عزیزم
0
1399/12/17
سوال کننده
خدا اینارو برام نگه داره بسمه
0
1399/12/18
پزشک اوما
سلام بله معمولا جنسیت در سونو آنومالی مشخص هست مگر وضعیت جنین ها درست نیست
0
1399/12/18
پزشک اوما
نباشه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




