Ooma
پرسش (1399/12/17):

بیبی چکم نا مشخصه..

سلام خانوما.امروز روز ه موعد پریودم بوده.بیبی چک زدم.میشه بیاین ببینین چرا اینجوری افتاده

بیبی چکم نا مشخصه..
ی خط خیلیی کمرنگ ک ب سختی میشه دید
بعد چن دقیقه هاله زد؟
منم ی هاله میبینم انشالله ک باردار باشی
اون زیر یدونه خط پلاستیکی هست نور که میندازی شبیه هاله میشه
انشاالله بارداری
سلام مبارکه مثبته نوارش جاب جا شده مث بی بی منه
نوارو دربیار درستش کن
واضح تر بفرس
نوار چی🤦‍♀️
بعد ۲ ساع
ساعت
ت
سلام عزیزم چند روز دیگه بزن انشالله همون دقه اول پررنگ میشه
الان ی کم پررنگ تر شده
سلام گلم
تو نور گذاشتم تو عکس بیفته الان ی کوچولو صورتی شده
یعنی مثبته؟؟؟😍
بازکن بی بی چکت اون نواری ک روش خطه
انشالله بارداری پس😍
بیبی چکم نا مشخصه..
الان اینجوری شده بهتر دیده میشه
مرسی عزیزمم
عزیزم کلا از بغل قاب بی بی چک اون پلاستیکش رو باز کن نوارشو در بیار اگه جابه جا شده باشه مشخص میشه
باشه گلم الان خونه نیستم رفتم خونه اینکارو میکنمم
مال منم بعد دوساعت هاله افتاد ۳روز قبل موعدم ولی روز موعدم پریود شدم
واقعا؟؟اخه من ۵ روزه نشدم😔
سلام یک بی بی چک دیگه استفاده کنید
چشم ممنونم
سلام خانوما
کسی هست؟
سلام گلم
من هستم
خوبی عزیزم؟
مرسی گلم
ی سوال داشتم
شماخوبی
جونم
امروز ۷ روز عقب انداختم
خب
ولی بیبی چکم منفی شده
الان زدی؟
امروز صبح زدم
آره
عکسشو بده
علائمم دارم
چیا؟
بیبی چکم نا مشخصه..
هاله نداره؟
رحمم تیر میکشه.سر گیجه دارم.کمرمم درد میکنه.سینه هامم ورم کرده.یکم ک کار میکنم خسته میشم زود.ضربان قلبمم زیاد شده
نه هیچی نداره
اونروز هاله داشت
الان نداره
اره ولی فکرکنم برا خط جلد بی بی چک بود
یه کم صبرکن خشک بشه ببین هاله نمیندازه؟
آخه بعد چند ساعت ی کم صورتی شده بود
اولی
آره
حالاصبرکن تاخشک بشه این
شاید هاله بندازه
نمیدونم چیکار کنم میترسم برم آزمایش
ساعت چندزدی؟
۷.۴۰
اگه تاشنبه نشدی برو ازمایش
اگه حامله بودم دیگ باید مثبت میشد
نه برا بعضیا دیرنشون میده
۷ روز گذشته آخه
سیکلات چندروزه س؟
۳۰ روزه
تاشنبه صبر کن
آخه همشم ب موقع پریود میشدم
تو اقدام طبیعیه عقب انداختن
ولی اگه بازم دیدی پریود نشدی وبی بی منفیه شنبه برو ازمایش
باش عزیزم
مرسی گلمم
ان شالله که خیره برات
😘
فدات🥰
قربونت عزیزم
😍😍
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه