سلام دوستان
من آبان ماه بدلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط داشتم
الان پریم
تصمیم دارم این ماه اقدام کنم
لطفا هر کی هر نکته مهمی میدونه
چه از لحاظ تعداد و دفات رابطه چه از لحاظ تغذیه یا هر چیز دیگه بهم بگه
مامانای نی نی دار هم لطفا برام دعا کنن فقط
پرسش (1399/12/16):
اقدام به بارداری
515
98
1399/12/16
سوال کننده
1
1399/12/16
nazgol solo
به نظرم به رحمت استراحت بده بذار بعد از عید اقدام کن .تا اون موقع هم هم خودت هم شوهرت تقویت کن .ان شاالله که خدا جاش برات سبز میکنه
0
1399/12/16
سوال کننده
دکترم از دو ماه پیش بهم گفت میتونی اقدام کنی
اما خودم گذاشتم دو ماه دیگه هم بگذره
اما خودم گذاشتم دو ماه دیگه هم بگذره
0
1399/12/16
Z. M
چند کیلویی
اول یکم رژیم بگیر و خودتو لاغر کن بعد شروع کن
از دیکماه قبلش هم قرص اهن بخور
اول یکم رژیم بگیر و خودتو لاغر کن بعد شروع کن
از دیکماه قبلش هم قرص اهن بخور
0
1399/12/16
سوال کننده
بعد سقط نزدیک به ۷۶ بودم
الان ۶۹ هستم
قرص اهن و اینا هم از بعد سقط دایم دارم میخورم
الان ۶۹ هستم
قرص اهن و اینا هم از بعد سقط دایم دارم میخورم
1
1399/12/16
الناز Fdr
سلام عزیزم خوبی آزمایش اسپرم دادین؟
0
1399/12/16
سوال کننده
سلام عزیزم
اره چکاب کامل کردیم
ک خدا رو شکر همه چی خوب بود
اره چکاب کامل کردیم
ک خدا رو شکر همه چی خوب بود
0
1399/12/16
الناز Fdr
خداروشکر عزیزمممم. مولتی ویتامین پرگناکر مخصوص اقدام به بارداری هست مصرف کن
0
1399/12/16
سوال کننده
از بدشانسی قلب تشکیل نشپ
ک دکتر گفت پیش میاد
ک دکتر گفت پیش میاد
1
1399/12/16
سوال کننده
اها
مرسی
حتما ❤😘
مرسی
حتما ❤😘
1
1399/12/16
الناز Fdr
اره عزیزم زیاد پیش میاد نگران نباش منم زنداداشم همینطور شد بعد از دو سه ماه باردار شد و الان دخترش 7 سالشه
0
1399/12/16
الناز Fdr
راستی ویتامین ای بخور هم خودت هم شوهرت کیفیت اسپرم و تخمک رو میبره بالا
1
1399/12/16
سوال کننده
عزیزم
انشالا واسه منم همینطور شه 😘 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
انشالا واسه منم همینطور شه 😘 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1
1399/12/16
الناز Fdr
ناشتا دوسین بخورین و چیزای مقوی مصرف کن
0
1399/12/16
الناز Fdr
به امید خدا
0
1399/12/16
سوال کننده
نشنیده بودم
چشم حتما مرسی
روزی ی دونه؟؟
چشم حتما مرسی
روزی ی دونه؟؟
0
1399/12/16
الناز Fdr
stk: |~|11|~|103_col
1
1399/12/16
الناز Fdr
یه روز درمیون بخورین
0
1399/12/16
سوال کننده
مرسی عزیز دلم
از راهنماییات 😘😘😘
شما نی نی داری؟
از راهنماییات 😘😘😘
شما نی نی داری؟
2
1399/12/16
عاطفه موسوی
من ماههای قبل یک در میون رابطه داشتم جواب ندادم این ماه گفتم دوشب در میون امتحان کنم که خداروشکر جواب داد
1
1399/12/16
الناز Fdr
من حالا ژل رویال گرفتم و با حلوای گیاهی ببینیم ماه جدید که شروع بشه چی میشه
0
1399/12/16
الناز Fdr
من نه دوسالو نیمه اقدامم ولی باردار نشدم هنوز
1
1399/12/16
عاطفه موسوی
ویتامین ای و پری ناتال هم روزی یدونه میخوردم
0
1399/12/16
سوال کننده
من واسه قبلی فقط با یه بار رابطه باردار شدم ک اصلا فکرشم نمیکردم
0
1399/12/16
الناز Fdr
پس نینی زود براتون میگیره خداروشکر
0
1399/12/16
سوال کننده
عزیزم
پس انشالا با هم باردار شیم 😘😘😘😘😘 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
پس انشالا با هم باردار شیم 😘😘😘😘😘 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1
1399/12/16
الناز Fdr
به امید خدا عزیزممم 😘😘😘❤️❤️❤️
1
1399/12/16
عاطفه موسوی
شوهرت آز اسپرم داده؟
1
1399/12/16
الناز Fdr
من دیگه با تجربه شدم تو این مدت 😂😂
2
1399/12/16
عاطفه موسوی
چون اگه اسپرم ضعیف باشه امکان سقط هستش
0
1399/12/16
الناز Fdr
من ازش پرسیدم نوشته بود اره
0
1399/12/16
سوال کننده
اره
همه چیز اوکی بود
همه چیز اوکی بود
2
1399/12/16
عاطفه موسوی
خوب خداروشکر پس نگران نباش
1
1399/12/16
سوال کننده
عزیزم 😘😘
0
1399/12/16
سوال کننده
برام دعا کنین
میدونم که تا حامله شم و صدای قلبشو نشنوم آروم نمیگیرم
میدونم که تا حامله شم و صدای قلبشو نشنوم آروم نمیگیرم
0
1399/12/16
الناز Fdr
تا صدای قلبش نشنویم آروم نمیگیگیریم 😜😜
1
1399/12/16
سوال کننده
😀😂🤣🤣
1
1399/12/16
الناز Fdr
به امید خدا که زود باردار میشین عزیزم نگرانی بزار کنار بیخیال باش زود میگیره نینی
0
1399/12/16
سوال کننده
ایشالا
ایشالا با هم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍😍😍
ایشالا با هم 🙏🏻🙏🏻🙏🏻😍😍😍
1
1399/12/16
الناز Fdr
هرچی خدا بخواد همون میشع عزیزم 😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️
1
1399/12/16
سوال کننده
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
0
1399/12/16
الناز Fdr
کجایی هستی
0
1399/12/16
سوال کننده
بوشهر
0
1399/12/16
الناز Fdr
آب و هوا چطوره
0
1399/12/16
الناز Fdr
راه ها بسته هست؟
1
1399/12/16
الناز Fdr
ما شیرازیم 😉😉
0
1399/12/16
سوال کننده
خوبه
الان هوای تابستون شهرای دیگه رو داریم 😁
الان هوای تابستون شهرای دیگه رو داریم 😁
0
1399/12/16
سوال کننده
اا چ خوب
ما زیاد رفت و امد داریم شیراز
ما زیاد رفت و امد داریم شیراز
0
1399/12/16
الناز Fdr
تابستون شما باید بیاین شیراز زمستون ما باید بیایم بوشهز
0
1399/12/16
الناز Fdr
😂😂
0
1399/12/16
سوال کننده
اره انگاری اخر هفته ورودی میبندن
1
1399/12/16
سوال کننده
اره واقعا 😂😁
0
1399/12/16
الناز Fdr
اره دیگه برا عید از اخر هفته میخوان ببندن
0
1399/12/16
الناز Fdr
که کسی نره و بیاد
1
1399/12/16
الناز Fdr
چه اوضاعی شده ها 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1399/12/16
سوال کننده
اره
ولی اصلا حس و حال عید نیست اینجا
ولی اصلا حس و حال عید نیست اینجا
0
1399/12/16
سوال کننده
اره واقعا
خدا بخیر کنه
خدا بخیر کنه
1
1399/12/16
الناز Fdr
راستی با روغن سیاه دونه هم ماساژ بده تخمدانت رو از بعده پری تا قبل از تخمک گذاری
1
1399/12/16
الناز Fdr
اینجا هم همینطور الکی یه سال عمرمون از دست دادیم
0
1399/12/16
سوال کننده
اها
مرسی ❤
مرسی ❤
0
1399/12/16
سوال کننده
امسال واقعا الکی الکی گذشت
هیچی ازش نفهمیدیم
هیچی ازش نفهمیدیم
0
1399/12/16
الناز Fdr
نه سفری نه جشنی فقط خوردیم و خوابیدیم و دنبال پول بودیم 🤦♀️🤦♀️
0
1399/12/16
سوال کننده
اره واقعاا
خدا کنه ای واکسنه بتونه کاری کنه
خدا کنه ای واکسنه بتونه کاری کنه
1
1399/12/16
الناز Fdr
کلی پول ازمون میگیرن تا یه واکسنی بدن به مردم
1
1399/12/16
الناز Fdr
خدا کمکمون کنه
0
1399/12/16
سوال کننده
😢😣🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1
1399/12/16
خودت نگهداربچم باش
اقدامتوبه تاخیرنندازاقدام کن من بعدازسقطم پنج ماهه هنوزباردارنشدم
0
1399/12/16
سوال کننده
مرسی عزیزم
اره خودمم تو همین فکرم ک میگم اقدام کنم
اره خودمم تو همین فکرم ک میگم اقدام کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- تاثیر خوردن گرمی در زمان اقدام برای بارداری و تخمک گذاری
- اقدام به بارداری و بدن درد
- اقدام به بارداری
- تزریق امپول سرخجه قبل بارداری
- علت تاخیر یک هفته ای در اقدام بارداری چیست?
- تخمک گذاری واقدام به بارداری
- مشکلی ندارم ولی پریود نامنظمی دارم!!!اقدامی هستم😣
- ببخشید ببخشید ببخشید دوستان
- شانزدهم دوره..برای اقدام به بارداری
- لطفا همه نظرتونو بگید بین زمین وهوا گیر کردم⁉️




