سلام،من کم خونی دارم (مینور هستم )فولیک اسید ۵میخورم دکتر مکمل فروفورت گاین داده گفته از هفته ۱۵بخورم میخواستم بدونم با توجه به اینکه مینور هستم و غیر بارداری هم فولیک اسید ۵میخوردم ،الان فولیک اسیدو همچنان باید بخورم یا همون مکمل فرفورت گاین کافیه ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



377
1399/12/16



