طبق آخرین روز پریود هفت هفته و دو روزه ولی طبق سونو زده ۵ هفته.تو سونو ساک دیده شد ولی گفت فعلا جنین نیست.الان شدیدا خونریزی دارم. چکار کنم؟
پرسش (1399/12/16):
دوستان به دادم برسید.هفته هشتم هستم و جنین دیده نشده و خونریزی دلرم
976
127
1399/12/16
سوال کننده
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
سلام
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
مگه دکترت شیاف بهت نداده
0
1399/12/16
سوال کننده
سلام
0
1399/12/16
سوال کننده
دکترم هیچی نداده
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
شیاف بزن و استراحت کن .اگر خونریزی شدید داری .متاسفانه سقطه .
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
خب برو خودت بخر
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
داروخونه شیافت پروژسترون ۴۰۰
0
1399/12/16
سوال کننده
منم سرخود دوروزه شیاف پروژسترون دارم استفاده میکنم
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
کلا براهمه شیاف میدن
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
با وجود شیاف خونریزی داری؟
0
1399/12/16
غزل ا
عزیزم الان طبق پریود ۸ هفتهای؟؟
0
1399/12/16
سوال کننده
اولین باز که زدم خوب شد تا نصف روز قطع بود.از دیشب شدید شده بازم
0
1399/12/16
الهه ...
منم داشتم سقط میکردم شیاف اثری نداشت
1
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
واسه ۵هفته خیلی زوده ک جنین تشکیل بشه
0
1399/12/16
سوال کننده
طبق lmpهشت هفته ولی سونو زده ۵ هفته
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
الان طبق سونو حساب میشه
1
1399/12/16
zhooli ❤️
دخترا اگر جنین تشکیل نشده معمولا میگن شیاف نزنید
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
ینی طوریکه بشه نوار گذاشت؟
0
1399/12/16
سوال کننده
شما از کی خونریزی کردید؟
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
خب اگر نشه ولی ایشون ۵هفته هس زودا
2
1399/12/16
zhooli ❤️
چون زبونم لال اگر قرار سقط بشه جاشو سفت میکنید و کار خودتون و سخت
0
1399/12/16
غزل ا
اره زوده هنوز اما شیاف رو سرخود مصرف نکنی بهتره
0
1399/12/16
سوال کننده
آره پد استفاده میکنم. توی دستشویی همینجوری میاد
0
1399/12/16
zhooli ❤️
رنگ خون صورتییا قهوه ای؟
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
با دکترت صحبت کن شاید آمپول واست بزنه
1
1399/12/16
غزل ا
جای ساک سفت بشه هم دردسرش زیاده
0
1399/12/16
zhooli ❤️
بدون مشورت دکتر هیچی استفاده نکنید
0
1399/12/16
الهه ...
من پنج هفته بودم ک یهویی افتادم رو خونریزی دو روز بعدم سقط شد
0
1399/12/16
zhooli ❤️
از رو پریودی 8 هفته هست ولی سونو 5
0
1399/12/16
سوال کننده
قرمز
0
1399/12/16
zhooli ❤️
پس حتما به دکترت بگو سرخود کاری نکن اصلا
0
1399/12/16
zhooli ❤️
کمرتو به گرما نده
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
قرمز خوب نیس برووحتما دکتر
0
1399/12/16
zhooli ❤️
زیر دوش اب گرم نمون استراحت کن
0
1399/12/16
سوال کننده
کمردرد دیشب مثل پریودی داشتم ولی الان ندارم.فقط حونریزی
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
بچه اولته؟
0
1399/12/16
zhooli ❤️
دل درد چی؟
0
1399/12/16
سوال کننده
دکترم فردا میاد😭
0
1399/12/16
سوال کننده
دل درد ندارم
0
1399/12/16
zhooli ❤️
نمیتونی زنگ بزنی؟
0
1399/12/16
zhooli ❤️
خوب خداروشکز
0
1399/12/16
zhooli ❤️
پس فعلا استراحت کن گرمی نخور
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
برو حتنا دکتر سرسری نگیر ،میفرستت مجدد سونو بعد اگر سقط نبود یادر حال سقط واست آمپول مینویسه .
0
1399/12/16
الهه ...
ازکی خونریزی داری؟
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
استرس نداشته باش چون خونریزیتو بیشتر میکنه
0
1399/12/16
zhooli ❤️
پله بالا پایین نکن تا بری پیش دکتر سعی کن هرچه زودترم بری
0
1399/12/16
سوال کننده
من از همون موقع که تستم مثبت شد رفتم دکتر .سه رو بعد تاخیر خونریزی شروع شده بود هنوزم دکترم هیچی نمیده
0
1399/12/16
zhooli ❤️
چون منتظر قلبش بزنه
0
1399/12/16
انتظار الهی به یأس عباس ب حق زینب جواب دلمون بده
وا باید شیاف یا آمپول میداد ،،
0
1399/12/16
zhooli ❤️
تا قلبش نزنه نمیتونن کاری کنن
0
1399/12/16
سوال کننده
از ۲۸ بهمن خونریزی کم داشتم دو روزه داره زیاد تر میشه
0
1399/12/16
سوال کننده
فکرکنم خون بدنم تموم شد
0
1399/12/16
zhooli ❤️
شایدم هماتوم داری
نزدیکی اصلا نداشته باشین
نزدیکی اصلا نداشته باشین
0
1399/12/16
الهه ...
اره اگه قلب تشکیل بشه هر جور شده نگهش میدارن
0
1399/12/16
الهه ...
توی این وضعیت کی دلش نزدیکی میخواد 😣
0
1399/12/16
zhooli ❤️
اره ایشالا این دفعه میرین سونو قلبش تشکیل شده و شیاف رو شروع می کنید
0
1399/12/16
zhooli ❤️
دل دیگه یهو قاطی میکنه😂
0
1399/12/16
zhooli ❤️
ولی استرس یه خودتون ندین
0
1399/12/16
الهه ...
😂
0
1399/12/16
zhooli ❤️
قرار باشه بمونه میمونه ولی اگر مشکلیم باشه سقط میشه
0
1399/12/16
zhooli ❤️
خدا صلاح همه مونو بهتر میدونه
0
1399/12/16
الهه ...
من وقتی دیگه داشتم اذیت میشدم گفتم خدایا تمومش کن
نیم ساعت بعدش سقط شد راحت شدم
نیم ساعت بعدش سقط شد راحت شدم
0
1399/12/16
الهه ...
واقعا
0
1399/12/16
zhooli ❤️
ایشالابه زودی جاش براتون سبز بشه
1
1399/12/16
سوال کننده
منم با با این شرایط راضی ام به راضای خدا
0
1399/12/16
zhooli ❤️
هیچ چیز رو نمیشه به زور از خدا خواست
0
1399/12/16
سوال کننده
ولی واقعا خیلی خون از دست دادم.گفتن ۲۳ اسفند برم برای سونو واژینال برای قلبش
0
1399/12/16
الهه ...
اره بابا اصلا خودت رو ناراحت نکن این نشد یکی دیگه خدا سلامتی و پول بده بتونیم بزرگ شدنشون رو ببینیم 😂
0
1399/12/16
سوال کننده
تا اون موقع از بین میرم
0
1399/12/16
zhooli ❤️
فولیک اسید میخوری؟
0
1399/12/16
سوال کننده
هم فولیک میخورم هم زینک
0
1399/12/16
سوال کننده
یعنی با این وضعیت اصلا بهش دل نبندم؟؟
0
1399/12/16
سوال کننده
هیچ کس مثل من نبوده؟
0
1399/12/16
الهه ...
خدا بزرگه برو سنو ببین چی میگه
0
1399/12/17
🍃🌺زهرا🌺🍃 گل گلی
منم هفت هفته طبق پری یودم ک خونریزی کردم
رفتم سونو گف ۵ هفته،۱۰ روز دیگه بیا
شیاف هم گذاشتم
ولی متاسفانه لخته ازم دفع میشد
۱۰ روز بعد ک رفتم سونو گفت کامل سقط شده
رفتم سونو گف ۵ هفته،۱۰ روز دیگه بیا
شیاف هم گذاشتم
ولی متاسفانه لخته ازم دفع میشد
۱۰ روز بعد ک رفتم سونو گفت کامل سقط شده
0
1399/12/17
مامانِ هامین
من ۵ هفته بودم ک خونریزی داشتم رفتم پیش یه دکتر واسم سونو نوشت و دکتر سونو گرافی گفتش ک ساک داری ولی جنین نیس و بهم گفت هفت هفته ای هرچی بهش میگفتم از زمان اخرین پریودم ۷ هفته نگذشته چحجوری حساب میکنی میگفت نه اشتباه میکنی. دکتر خنگ بهم گفت به این بارداری دل نبند و برو خونه خودش سقط میشه اگرم نشد یه هفته دیگه بیا بیمارستان . دقیقا همون روز رفتم یه سونوی دیگه ک بهم گفت ۵ هفتته و جنین هم هست فقط هماتوم داری بردم به یه دکتر دیگه نشون دادم بهم شیاف پروژسترون داد و حدودا ۳ هفته استراحت مطلق شدم و خداروشکر خوب شدم.
الانم منتظرم ان شالله سه هفته ی دیگه یه دنیا بیاد.
متاسفانه دکتر بی سواد زیاد داریم
الانم منتظرم ان شالله سه هفته ی دیگه یه دنیا بیاد.
متاسفانه دکتر بی سواد زیاد داریم
0
1399/12/17
مامانِ هامین
همسرم میخواست با توجه به جواب سونوگرافی ها ک هردوتاشون تو یه روز انجام شده بود از اون مرکز سونوگرافی شکایت کنه ولی گفتم ولش کن حوصله ی دردسر داری
ولی خدا میدونه چندتا جنین رو اینطوری از بین بردن
ولی خدا میدونه چندتا جنین رو اینطوری از بین بردن
0
1399/12/17
مامانِ هامین
جاریمم بعد از من باردار شد دقیقا به همین مشکل خورد دکترش واسش شیاف نوشته بود ولی نگفته بود ک استراحت مطلق داشته باشه متاسفانه بچشو از دست داد.
استراحت مطلق خیلی مهمه زمانی ک هماتوم هستش
استراحت مطلق خیلی مهمه زمانی ک هماتوم هستش
0
1399/12/17
پزشک اوما
سلام اگر خونریزی شدید است ، احتمال ساک در حال سقط هست ، یه تیتر بتا بدهید
0
1399/12/17
🌹مریم🌹 😍
سلام چیکار کردی عزیزم منم مثل توام دقیقا الان خونریزی دارم
0
1399/12/18
سوال کننده
سلام دوستان .ممنونم از راهنمایی همگی. الان از سونو واژینال برگشتم. ۵هفته و ۵ روز و جنین باضربان قلب رویت شد. فردا نوبت دکتر دارم.دکترم رو عوض کردم.
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
خب خداروشکر عزیزم
0
1399/12/18
سوال کننده
اینکه بعضی دکتر ها چقدر راحت در مورد سقط حرف میزنن آدم متعجب میشه.حتی به من شیاف نداد که خونریزیم قطع بشه.
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
واسه خونریزی چی بهت داد
0
1399/12/18
سوال کننده
ولی خب هنوز خونریری دارم
0
1399/12/18
سوال کننده
دکترم گفت شیاف دوتا بزارم
0
1399/12/18
سوال کننده
شیاف پروژسترون ۴۰۰
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
منم طبق پری ۷ هفته و ۲ روز بودم رفتم سونو میگه فقط ساک خالی ۵ هفته و ۵ روزم
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
دیشبم لکه بینی داشتم
0
1399/12/18
سوال کننده
منم طبق پریود توی ۸ هفته هستم وولی صبر کردم الان جنین توی سونو ۵هفته و ۵ روزه
0
1399/12/18
سوال کننده
من اینقدر خونریزی زیاد دارم که نوار بهداشتی میزارم.ولی خداروشکر قلب تشکیل شده و باید استراحت کنم.شما هم نگران نباش احتمال لقاح دیرتر هست
0
1399/12/18
سوال کننده
واژینال رفتی؟
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
خداروشکر قلبش تشکیل شده عزیزم
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
نه فقط سونو شکمی رفتم
گفته دوهفته دیگ مجددا
گفته دوهفته دیگ مجددا
0
1399/12/18
سوال کننده
توی این سن فقط واژینال قلب رو نشون میده.من واژینال رفتم
0
1399/12/18
سوال کننده
تازه دوهفته پیش به من گفت خارج رحمیه و بستری کرد که داروی سقط بزنه
0
1399/12/18
سوال کننده
خدا رو شکر بیمارستان گفت مجوز تزریق با تایید دوپزشکه که سونوی خود بیمارستان تشخیص داخل رحمی داد
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
چجوری تشخیص خارج رحمی داده ؟؟
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
خدا رحم کرده
0
1399/12/18
سوال کننده
بتا دیر بالا میرفت
0
1399/12/18
سوال کننده
واقعا خواست خدابود بچه تا الان مونده
0
1399/12/18
سوال کننده
دستی دستی دکتره داشت میکشتش.خدا عالمه چندنفر با همچین تشخیص هایی سقط کردن
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
انشالله بسلامتی بغل بگیری
واسه منم دعا کن که دوهفته دیگ میرم قلبش تشکیل شده باشه
واسه منم دعا کن که دوهفته دیگ میرم قلبش تشکیل شده باشه
0
1399/12/18
🌹مریم🌹 😍
دیگ هم لکه نبینم
0
1399/12/18
سوال کننده
عزیزم. هیچ کس اندازه من استرس نکشید.مطمئنم شما هم دوهفته بعد باخبر خوش برمیگردی.اصلا نگران نباش گلم
0
1399/12/18
سوال کننده
ان شاءالله عزیزم
0
1399/12/20
🌹مریم🌹 😍
سلام عزیزم چیشد خونریزیت بند اومد ؟
0
1399/12/21
سوال کننده
سلام مریم جون
نه هنوز خونریزی دارم.دکترم شیاف هر ۱۲ ساعت داده و استراحت مطلق شدم.ولی تعجبم از اینه که چرا قطع نمیشه.
نه هنوز خونریزی دارم.دکترم شیاف هر ۱۲ ساعت داده و استراحت مطلق شدم.ولی تعجبم از اینه که چرا قطع نمیشه.
0
1399/12/21
سوال کننده
دکترم گفت ۸ عید برم پیشش.اابته قبل مجدد سونو واژینال بدم تا وضعیت جنین مشخص بشه
0
1399/12/21
🌹مریم🌹 😍
امیدوارم زودی قطع بشه
0
1399/12/21
🌹مریم🌹 😍
منم لکه بینی دارم
0
1399/12/21
🌹مریم🌹 😍
آمپول پروژسترون میزنم
0
1399/12/21
سوال کننده
اتفاقا به دکترم گفتم آمپول گفت نیازی نیست. همین شیاف خوبه
0
1399/12/21
سوال کننده
برای شما صدای قلبش شنیده شد؟
0
1399/12/21
مامان گل
به نظرم دکترتو عوض کن
یا اول پیش یکی دوتا دکتر دیگه برو ببین چی میگن
یا اول پیش یکی دوتا دکتر دیگه برو ببین چی میگن
0
1399/12/23
مامان گل
خونریزیت تموم شد؟
0
1399/12/24
سوال کننده
سلام جانا جان
استراحت مطلقم .از جمعه تقریبا لکه بینی عزیزم.خداروشکر از اون همه شدت کم شد.ولی استراحت مطلق برام خیلی سخته
استراحت مطلقم .از جمعه تقریبا لکه بینی عزیزم.خداروشکر از اون همه شدت کم شد.ولی استراحت مطلق برام خیلی سخته
0
1399/12/24
مامان گل
اره خیلی سخته
انشالله زودتر خوبه خوب بشی
انشالله زودتر خوبه خوب بشی
0
1399/12/24
سوال کننده
ممنونم عزیزم.ان شاءالله جوجه شما هم در پناه خدا صحیح و سالم به دنیا بیاد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




