سلام به همه
نوزاد سه ماهه من از بدو تولدش تا الان ابروهاشو میندازه بالا و پیشانیش خط میفته حالا اوایل این حالتش بیشتر بود الان که سرش و بالا میگیره اینطوری میشه یا وقتی هیجان زده میشه صورتش و اینطوری میکنه کسی میدونه چه کار کنم ابروهاشو اینطوری نکنه؟ میترسم پیشانیش خط بیفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1448
1399/12/15







