اگر ناشتا باشی بهتره و قرص نخور
چندساعت باید ناشتا باشم؟؟؟
صبح چیزی نخور برو
قرصتم نخور برو آز بیا بعد بخور
مهم نیس فقط صبح چیزی نخور برو
ممنون بچه ها که جواب دادید
ناشتا برو بعد اینکه آزمایش دادی قرصتو بخور🌹
سه چهار ساعت ناشتا باشی بهتره و یه چیز دیگه اینکه شب قبلش خوب بخواب
بیخوابی بکشی تیروییدت کم کار میشه
و ج ازمایشت اشتباه میگه کم کاره
من اول رفتن شبش ساعت سه خوابیده بودم تیروییدم کمی کمکار بود... دکتر گف دکتر گف تگرارش کن وشب قبل زودتر بخواب ... تکرار کردم خوب بود
چه جالب .منم دفعه قبل که رفتم ازمایش کلا ۳ ساعت خوابیده بودم
سلام عزیزم ببخشید میشه بگی با وجود تیروئید کم کار چجوری باردار شدی؟
قبل بارداری کم کاری داشتین یا بعدش ؟
من رفتم آزمایشات قبل بارداری تشخیص داد کم کاری تیروئید دارم رفتم پزشک همین لووکسین ۱۰۰ داد روزی یکی ناشتا الان حدود ۴ ماه تو اقدامم ولی فعلا خبری نیست ولی همش رو مخمه که نکنه همین نذاره باردار بشم یا مثلا دوران بارداری برام مشکل ایجاد کنه
سلام عزیزم نه من قبل باردا ی تیرویید نداشتم تو چکاپ بارداری تیرویید گرفتم
سلام بهتره ناشتا باشید اما قرص را مانند روال قبل مصرف کنید