سلام خسته نباشید من دوره ۳۳ هستم و پریود نشدم تو دوره ۳۲ بیبی چکم منفی شد معمولا دوره هام ۳۰ هست امکان داره بیبی زود زده باشم و منفی شده باشه و چنروز دیگه تکرار کنم مثبت بشه؟؟؟
0
1399/12/15
mahtab ...
با سلام منم مثل توام 😎😎😎😎
0
1399/12/15
mahtab ...
با این تفاوت که من حتی آزمایش خون هم دادم و بتام ۸ بود😐
0
1399/12/15
☺️مامانِ مهرسا و هامین 😊
اگر تا سه روز دیگه پریود نشدی حتما ازمایش بده جاری من بی بی چک هاش منفی میشد اما ازمایش گفت بارداره
0
1399/12/15
سوال کننده
ینی میگین منم جزو اون استثنا ها هستم فک نکنم بابا🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1399/12/15
سوال کننده
پس مشکلت چیه
0
1399/12/15
zhina 💙
دارو مصرف می کردی؟
0
1399/12/15
میترا hi
منم همینطور.آز دادم منفی
0
1399/12/15
میترا hi
من فک میکنم کیستم هنوز فعال شده
0
1399/12/15
mahtab ...
فکرمیکنم کیستم فعال شده وگرنه الان نه روز از قطع پروژسترونم میگذره و قاعدتا اگه باردار بودم دیروز بتای من ۸ نبود
0
1399/12/15
mahtab ...
نمیدونم والا من فکرمیکنم کیسته البته صبح بع از نزدیکی یه درد شدید تو زیر دلم پیچید جوری که نفس کشیدن سخت بود الان با استراحت بهتر شدم
0
1399/12/15
mahtab ...
حتی یه لک کوچیک صورتی هم ندیدم تو این دوره بعد از قطع قرصم
0
1399/12/15
سوال کننده
نه دارو مصرف نکردم
0
1399/12/15
میترا hi
خب این نشونه ی کیسته دیگه
0
1399/12/15
میترا hi
من دقیقا بعداز آز دوتا لکه قهوه ای دیدم و تمااااام
0
1399/12/15
mahtab ...
دکترم گفت دوهفته از قطع قرصت بگذره بعد آزمایش بده برام بیار الان هنوز زوده
0
1399/12/15
mahtab ...
تکلیفمون معلوم نیست چیه اصلا😐
0
1399/12/15
سوال کننده
عزیزم منم ۳ ماه پیش کیست داشتم تا ۱ ماه پریود نشدم
0
1399/12/15
میترا hi
دقیقا.حس میکنم یائسه شدم😁
0
1399/12/15
mahtab ...
من دو دوره مدروکسی پروژسترون خوردم
0
1399/12/15
سوال کننده
دقیقا بگو اگه میخای بیای بیا دیگه اگه هم نه یه بیبی مثبت بهمون بده🤪🤪🤪
0
1399/12/15
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1399/12/15
میترا hi
آی گفتی.معلقم هستم اصلا
0
1399/12/15
mahtab ...
فکر نمیکردم اینقدر منتظر یه پریود باشم😑
0
1399/12/15
سوال کننده
بچه ها
0
1399/12/15
میترا hi
حالا میخام باز برم دکتر.اخه کلومیفن خوردم دوماه.
0
1399/12/15
mahtab ...
یا بیا یا برو نه ماه دیگه بیا☺
0
1399/12/15
سوال کننده
سیاه دونه با عسل بخرین
0
1399/12/15
mahtab ...
انشالله نتیجه بگیری
0
1399/12/15
mahtab ...
خب؟
0
1399/12/15
میترا hi
جوووون😊
0
1399/12/15
سوال کننده
بادکش گرم هفته دو تا ۳ بار انجام بدین
0
1399/12/15
mahtab ...
stk: |~|11|~|103_col
0
1399/12/15
میترا hi
ااای خواهر.من یک ساله دارم دوسین میخورم
0
1399/12/15
سوال کننده
زیر دلتونو با روغنای گرم مثل نارگیل و سیاه دونه ماساژ بدین
0
1399/12/15
mahtab ...
با این شانس تخمی تخیلیمون بادکش میزنه رحممون رو به باد میده😐
0
1399/12/15
میترا hi
انشالله همه چشم انتظارها
0
1399/12/15
mahtab ...
تنبلی تخمدان دارم اینا فایدش چیه؟
0
1399/12/15
میترا hi
منم همین حسو دارم.حس میکنم بادکش کنم رحمم ب باد میره
0
1399/12/15
سوال کننده
چیزای سرد زیاد نخورین اگه میخورین با نصلحش بخورین
0
1399/12/15
سوال کننده
مصلح
0
1399/12/15
سوال کننده
روزی نیم ساعت پیاده روی کنید کمه کمش
0
1399/12/15
سوال کننده
من همیجوری مزنم کمه پیاده روی کنم چی بشم😂😂😂😂
0
1399/12/15
mahtab ...
باورت نمیشه انقدر که نا امیدم احتمال کیست میدم احتمال بارداری نه😶
0
1399/12/15
میترا hi
حالا من چون چاق بودم ی رژیم گرفتم .از سه هفته پیش پنج کیلو کم کردم.امیدوارم خوب باشه واسم
0
1399/12/15
سوال کننده
من انجام دادم خیلی خوبه
0
1399/12/15
mahtab ...
من قدم ۱۷۵ و وزنم ۸۰ چاق نیستم ولی وزنم بالاست
0
1399/12/15
میترا hi
ااای خدا.بخدا منم همینطور😊
0
1399/12/15
سوال کننده
چند کیلویی؟؟؟
0
1399/12/15
سوال کننده
من قدم ۱۶۴ وزنم ۵۴
0
1399/12/15
میترا hi
صدبودم.شدم ۹۴
0
1399/12/15
سوال کننده
افرین❤❤
0
1399/12/15
mahtab ...
چایی سبز رو با برگ خشک شده کرفس دم کن بخور روزی سه لیوان معجزشو ببین
0
1399/12/15
mahtab ...
ببین من واقعا باهاش وزنم کم شد
0
1399/12/15
میترا hi
فدااات.ولی هنوز راه سختی درپیش دارم.با یه خانم بارداری تو همین اوما حرف زدم گفت منم پلی کیستیک بودم.وزنمو اوردم پایین باردار شدم اما هنوز کیستمو دارم.منم کلی امیدوار شدم
0
1399/12/15
mahtab ...
🤗
0
1399/12/15
میترا hi
جدی.اتفاقا دارم هردوشو
0
1399/12/15
سوال کننده
پس من بخورم
0
1399/12/15
میترا hi
تو ک وزنت خوبه
0
1399/12/15
سوال کننده
نه 😐
0
1399/12/15
mahtab ...
خیلی جدی شروع کن بعد از یکماه نتیجشو رو کاغذ بیار و ببین
0
1399/12/15
mahtab ...
باد همینجوری تو رو با خودش میبره😀
0
1399/12/15
میترا hi
حتما.من ک رژیممو دارم.اونم میخورم حتما.خداکنه ب نتیجه برسیم
0
1399/12/15
mahtab ...
برگ کرفس رو خشک کن با چایی سبزت قاطی کن به نسبت دو به یک
0
1399/12/15
میترا hi
😄😄😄😄نه تو نخور بابا
0
1399/12/15
mahtab ...
بعد مثل یه دمنوش دمش کن روزی دو تا سه لیوان بخورش
0
1399/12/15
mahtab ...
من از ۹۸ کیلو رسیدم به ۸۰ کیلو
0
1399/12/15
سوال کننده
😂😂😂😂
0
1399/12/15
mahtab ...
ولی باید مداومت داشته باشی
0
1399/12/15
میترا hi
چقد خوب.حتما.الان میخام دم کنم
0
1399/12/15
سوال کننده
بچه ها سیاه دونه با عسلو چجوری میدین از گلوتون میره پایین برا من خوردنش سخته
0
1399/12/15
سوال کننده
😂😂😂
0
1399/12/15
mahtab ...
تا الان نخوردم🙄
0
1399/12/15
mahtab ...
عسل خوردم ولی سیاهدونه رو نه
0
1399/12/15
میترا hi
با ی کم اب گرم قورت بده تابره
0
1399/12/15
سوال کننده
میترا شما چجوری میخوری
0
1399/12/15
میترا hi
من یک ساله میخورم بقران.اما کو نتیجه
0
1399/12/15
سوال کننده
شوهرت مشکل نداره
0
1399/12/15
میترا hi
نسبت سه به یک عسل ب سیاهدونه باشه.سیاهدونه رو بکوب بعد سه برابر عسل بریز و بذارش داخل ی ظرف در بسته.هر روز صبح ناشتا و شب قبل خواب هم خودت هم شوشو بخورید.با اب گرم قورت بده
0
1399/12/15
میترا hi
نمیدونم.چون بهش فکر نکردم .چون میدونم خودم پلی کیستیکم و تنبلی دارم
0
1399/12/15
میترا hi
من دوروز هست سوال تخصصی پرسیدم هنوز جواب نگرفتم.
0
1399/12/15
سوال کننده
ورزش کن
0
1399/12/15
جوجو ❤️
بچه ها من دو هفته ست عقب انداختم، 4 روز پیش دوتا آمپول پروژسترون زدم ولی هنوز خبری نیست از پری. مشکل اصلیم اینه که از همون دو هفته ده روز پیش سینه هام به شدت درد میکنه، موقع خواب که این پهلو اون پهلو میشم که دیگه نگوووو. به نظرتون مشکلم چیه؟
سونو زیاد میرم، دو ماه پیشم سونو دادم کیست نداشتم فولی خوب هم داشتم 🤕
سونو زیاد میرم، دو ماه پیشم سونو دادم کیست نداشتم فولی خوب هم داشتم 🤕
0
1399/12/15
سوال کننده
باردار نبودی
0
1399/12/15
جوجو ❤️
نه عزیزم
0
1399/12/15
جوجو ❤️
اعصابم بهم ریخته اسااااسی
0
1399/12/15
جوجو ❤️
شما که عقب انداختین سینه تون درد نمیکنه؟
0
1399/12/15
سوال کننده
اتفاقا همیشه سفت میشد الان نشده😂😂😂🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1399/12/15
جوجو ❤️
خیلی وقته آزمایش پرولاکتین ندادم، میتونه از پرولاکتین باشه؟ ترشح سینه هم ندارم
0
1399/12/15
جوجو ❤️
عجباااا 😂
0
1399/12/15
جوجو ❤️
باز ایشالا که باردار باشی
0
1399/12/15
سوال کننده
انشالله
0
1399/12/15
سوال کننده
ولی همه علائماشون یکی نیس
0
1399/12/15
t aaa

سلام این بی بی مثبته نه؟ تو این اپلیکیشنه زده ی روز ب پریودیم مونده بعد رفام ازمایش خون عددش ده بود یعنی منفیه؟😪 کسی بوده اینجوری باشه بعد مثبت باشه؟
0
1399/12/15
سوال کننده
اره مثبته مبارکهههه❤😍😍😍
0
1399/12/15
سوال کننده
ایشالله مثبته
0
1399/12/15
t aaa
پس چرا ازمایش نشون نداد؟مگه دقیق تر نیست😭
0
1399/12/15
t aaa
مرسی عزیزم ایشالا😪
0
1399/12/15
سوال کننده
چندروز ازموعدت گذشته
0
1399/12/15
سوال کننده
واییی چرا گریه دختر باید قوی باشی با یه ماه و گریه کردن
0
1399/12/15
yase zahra
این مثبته گلم
0
1399/12/15
yase zahra
ولی بتا پایینه فعلا
0
1399/12/15
yase zahra
۱۰ هم یعنی مشکوک دوروز دیگه بری مثبت میشه ازمایشت
1
1399/12/15
سوال کننده
منم بهش میگم یه مثبت خوشگلم هست😀😀😀😀😀
0
1399/12/15
سوال کننده
💃💃💃💃برای همتون خوشحالم😀😀😀😀
0
1399/12/15
yase zahra
عزیزم ان شالله خودتم بی بی مثبتت رو میذاری تا چندروز دیگه
0
1399/12/15
سوال کننده
انشاللهههه😃😃😃😃
0
1399/12/15
yase zahra

0
1399/12/15
yase zahra
اینا بی بی های من که ۴روز پشت سرهم زدم
0
1399/12/15
yase zahra
البته اون خودکاری رو با سومی دیروز زدم
0
1399/12/15
سوال کننده
😍😍😍😍😍
0
1399/12/15
سوال کننده
مبارکه💃💃💃💃😃😃😃
0
1399/12/15
سوال کننده

0
1399/12/15
سوال کننده
اینم مال من که دیروز زدم ولی سه روز دیگه هم میزنم به امید خدا
0
1399/12/15
t aaa
تو برنامه زده ی روز مونده ولی اگه طبق پریودی قبلیم باشه ی روز گذشته😑
0
1399/12/15
سوال کننده
مثبته خیالت راحت
0
1399/12/15
t aaa
ن اینجا هر چی خواستم عوض کنه نشد من ی نه ماهی میشه تو اقدامم ی بار چار ماه پیش سقط داشتم😪
0
1399/12/15
t aaa
ایشالا مرسی عزیزم❤️
0
1399/12/15
سوال کننده
عزیزم مثبته مثبته خیلیم مثبته خوشحال باش یکم خدا جاشو سبز کرده برات
0
1399/12/15
سوال کننده
من بگم ناراحت باشم یه چیزی نگا کن😂😂😂😂😂
0
1399/12/15
سوال کننده
پریودم نشدم 😂😂😂😂😂😂
0
1399/12/15
t aaa
مرسیی عزیزم خوشحالم کردی ایشالا خودتم این ماه مثبت بشه😍
0
1399/12/15
t aaa
عه منم اینجوریه بعد ازمایش دادی بتات چند بود؟
0
1399/12/15
t aaa
نه عزیزم ناراحت نباش شاید زود زدی
0
1399/12/15
t aaa
پس ایشالا بارداری عزیزم
0
1399/12/15
yase zahra
نه هنوز ازمایش ندادم ولی رفتم نشون دکتر دادم گفت مثبته
0
1399/12/15
t aaa
ایشالا به سلامتی عزیزم
ایشالا که منم چند روز دیگه پریود نشم و بتام بالا بره
ایشالا که منم چند روز دیگه پریود نشم و بتام بالا بره
1
1399/12/15
سوال کننده
وقتی خدا هست ناراحتی معنی نداره😀😀😀
1
1399/12/15
yase zahra
ان شالله که بتات میره بالا
0
1399/12/15
t aaa
دقیقاااا👌
0
1399/12/15
t aaa
انشالله🙏🤗
0
1399/12/16
پزشک اوما
سلام فعلا تا یک هفته تاخیر را صبر کنید ، اگر خونریزی نداشتی مجدد بی بی چک استفاده کن
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



695

